news08.net/ads.txt

ח”כ ציפי חוטובלי: “הבחירות תמיד יהיו בין ימין לשמאל, למרות שמנסים להרדים את הבוחר דרך מפלגות אווירה”

חברת הכנסת וסגנית שר החוץ ציפי חוטובולי, התראיינה לתכנית הבוקר של הילה רוקח ואברי גלעד, “העולם הבוקר” והתייחסה לבחירות 2019, שיתקיימו באפריל 2019.

בדבריה אמרה: “שלא יספרו לכם שאין יותר ימין ושמאל. הבחירות תמיד יהיו בין ימין לשמאל, למרות שמנסים להרדים את הבוחר דרך מפלגות אווירה. תשעים אחוז מהציבור הישראלי מגדיר את עצמו מרכז-ימין, נרתע מהמילה שמאל משל הייתה מחלה קשה. שמונים אחוז מהציבור בישראל מזדהה עם ערכי תנועת הליכוד, ולכן אנחנו המפלגה היחידה היום ששומרת על יציבות בסקרים, כשכל השאר מתנפצות לכל עבר על סף אחוז החסימה.

העולם הבוקר

שלא יספרו לכם שאין יותר ימין ושמאל. הבחירות תמיד יהיו בין ימין לשמאל, למרות שמנסים להרדים את הבוחר דרך מפלגות אווירה. דברים שאמרתי הבוקר אצל אברי והילה בהעולם הבוקר.

Publiée par ‎Tzipi Hotovely – ציפי חוטובלי‎ sur Samedi 12 janvier 2019

“אני אומרת משהו פשוט”, המשיכה חוטובלי, “הממלכתיות היא נכס יקר מאוד בליכוד ואני חלק מהאנשים הממלכתיים בליכוד, אל תטיפו לנו על ממלכתיות, אבל כשיש דברים שקורים שהם לא תקינים, אנחנו מדינה דמוקרטית – מותר לבקר רשויות שמתנהגות בצורה לא הולמת. הבחירות הן בין ימין ושמאל, אין מרכז בישראל. יש או ימין או שמאל ומי שימין שיצביע ליכוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן