news08.net/ads.txt

ח”כ ציפי חוטובלי: “מלחמותינו הן מלחמות שיוצאים אליהן כשאין ברירה. תדע כל אם עבריה שמופקדת כרגע הנהגה שאינה מעוניינת באובדן”

הבוקר (רביעי) נערך טקס זיכרון עירוני בבית העלמין הצבאי ברחובות בהשתתפות משפחות שכולות, חיילים ומפקדים בכירים במשטרה ובצבא ומאות מבני העיר. הטקס נערך במעמד ראש העיר – רחמים מלול, נציגת הממשלה בטקס ותושבת העיר – סגנית שר החוץ, ח”כ ציפי חוטובלי, מ”מ ראש העיר – זהר בלום, מנכ״ל העירייה – דורון מילברג, חברי מועצת העיר ומ״מ מנכ״ל החברה העירונית – איציק עובדיה.

סגנית השר ציפי חוטובלי אמרה בטקס כי “המסורת היהודית מבחינה בין מלחמת מצווה למלחמת רשות. התלמוד הירושלמי אומר כי הצלת ישראל מיד צר ואויב היא בגדר מלחמת מצווה. אין לנו מלחמות רשות על הארץ הזאת, רק מלחמות הכרחיות, מלחמות שאנו עושים אותן כשאין ברירה. חיי חיילנו יקרים לנו, וחובתה של הנהגה למנוע שפיכת דם חיילים מיותר, כשניתן להגיע לאותה תוצאה בלי פגיעה בחיי אדם. מלחמותינו הן מלחמות שיוצאים אליהן כשאין ברירה. תדע כל אם עבריה שמופקדת כרגע הנהגה שאינה מעוניינת באובדן״.

ינעם דוד בנו של נעים דוד ז״ל, שנפל במלחמת יום הכיפורים הדליק את אבוקת הזכרון, יוסי ניר, אב שכול שבנו נפל בדרום לבנון, אמר קדיש. ראש העיר רחמים מלול היה בין מניחי הזרים הרבים שהונחו באנדרטה – הוא הניח את הזר בשם עיריית רחובות ולאחר מכן עבר בין הקברים בבית העלמין, שוחח עם המשפחות השכולות וחיזק אותן.

  

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן