news08.net/ads.txt

חלה טעות דפוס בספר התקציב. מלול: העודף נאמד בכעשרה מיליון שקלים שיוקצו לכיסוי חובות עבר

רחמים מלול

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אמש היו לא מעט שהרימו גבה לאחר שראש העיר, רחמים מלול, הצהיר רגע לפני ההצבעה כי חלה טעות בעודף התקציב לשנת 2017.

עיריית רחובות. עודף התקציב יועבר לכיסוי חובות עבר
עיריית רחובות. עודף התקציב יועבר לכיסוי חובות עבר
בספר התקציב נכתב כי השנה אמורה להסתיים בעודף של מיליון ומאתיים אלף שקלים אולם חלה טעות מאחר וסך עודף התקציב נאמד בעשרה מיליון שקלים בלבד. מלול פירט כי שבעה מיליון שקלים וחצי מתאגיד המים העירייה אמורה לקבל עבור הקמתו ושני מיליון שקלים וחצי נוספים ממקורות שונים.

מששמעו על כך חברי המועצה הם היו מרוצים מחד, אולם אז חידד מלול כי הוא יוכל להשתמש בסכום בכדי לכסות חובות עבר.

טרם ישיבת המועצה נתבקשו החברים לאשר את המשך העסקתה של עובדת הגלריה העירונית, אורה קראוס, בת ה70. חברי המועצה הצביעו לחיוב פה אחד. מלול חייך ומילמל בהומור: “אולי גם אותי נביא לאישור?” ואחד מחברי המועצה השיב: “בך אנחנו לא בוחרים, אתה צריך את התושבים”. מכאן נראה כי מלול מתכוון להתמודד בבחירות 2018.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן