news08.net/ads.txt

חלתה במחלת הפיברומיאלגיה – צברה ידע בתחום והפכה למרצה | סיפורה של רדמילה פוזילוב מגן יבנה

יש סיפורים מעוררי השראה, שגורמים לנו לשאוב כוחות מחודשים ולהאמין בעצמנו. תכירו את רדמילה פוזילוב מגן יבנה שאובחנה לפני כעשר שנים במחלת הפיברומיאלגיה. האבחון הוביל אותה ללמוד נומרולוגיה התפתחותית, לטפל בעצמה ובאחרים, ולאחרונה – גם ללמד את התחום.

“למה הכאב הגיע אליי?”

בעקבות האבחון החלה רדמילה לשאול את עצמה שאלות- למה הכאב הגיע אליה? מה המחלה רוצה לומר לה? אבל השאלות לא הובילו לתשובות אלא לשאלות נוספות וכלליות יותר על חייה- למה היא נולדה? מה הייעוד שלה בחיים? החיפוש אחר התשובות לכל השאלות שהציפו אותה הפגיש אותה עם עולם הנומרולוגיה. תורת המספרים סייעה לה למצוא את כל התשובות, להבין איפה היא נמצאת ולמה היא נמצאת שם ולדייק את הייעוד שלה בחיים.  “הייעוד שלך בחיים הוא לטפל, לעזור ולכוון אחרים – אם לא תהיי המטפלת ומורת דרך אז תמשיכי להיות המטופלת!” היה המשפט שליווה אותה בזמן שלמדה וטיפלה בעצמה.

להעביר את הידע הלאה:

מהרגע שגילתה את עולם הנומרולוגיה לא הפסיקה רדמילה ללמוד ולהעשיר את הידע שלה בתחום. היא למדה נומרולוגיה מערבית, נומרולוגיה קבלית ונומרולוגית הצ’אקרות וכיצד לחבר בין שלושתן. בהמשך הוסיפה לארגז הכלים שלה קריאת תווי פנים ושפת גוף. עד כה רדמילה העבירה ייעוציים אישיים אחת על אחת ולאחרונה קיבלה החלטה להעביר את הידע הלאה. בחודש אוקטובר היא מתחילה ללמד ב’מכללת אפקט’ ביבנה ובחודש נובמבר ייפתח קורס שלה במרכז בבעלותה- המרכז לנומרולוגיה והתפתחות בכנות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן