חמאס בהודעה רשמית: מקבלים את ההצעה על הפסקת אש

חמאס בהודעה רשמית: הודענו למתווכות כי אנחנו מקבלים את ההצעה על הפסקת אש | עם זאת, ישראל עוד לא קיבלה אימות להודעת חמאס

האם חלק מהחטופים יחזרו לחיק משפחותיהם בימים הקרובים? 

תנועת חמאס הפיצה כרוז רשמ ולפיו אסמאעיל הניה, יו”ר הלשכה המדינית של חמאס, התקשר לראש ממשלת קטר ולשר המודיעין המצרי והודיע להם כי חמאס מקבלת את הצעתם להפסקת אש עם ישראל.

חמאס: תמורת כל אזרח ישוחררו נשים, ילדים ומבוגרים לפי הוותק בכלא הישראלי. תמורת כל חיילת – חמישים אסירים, שלושים אסירי עולם ועוד עשרים “אסירים כבדים” – חמאס תמסור רשימות.

בכל שבוע ישוחררו שלושה חטופים, ובשבוע האחרון של השלב הראשון, את מי שנשאר. תמורת הגופות של האזרחים שברשימה של השלב הראשון ישוחררו נשים וילדים שנעצרו ברצועת עזה.

מהעבר השני – ישראל עוד לא קיבלה אישור להודעה הזו!

בתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט נפגש הערב עם הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי וראש אגף המבצעים בצה״ל האלוף עודד בסיוק, כדי לדון בתוכניות המבצעיות הצפויות של צה״ל ברצועת עזה, בדגש על מרחב רפיח.

הערב אמר גלנט למשפחות חטופים:

״הפעולות להשבת יקירכן נמשכות כל העת, גם בשעות אלה. אנו מחויבים להשגת מטרות המלחמה, אך סירוב החמאס לכל מתווה שיאפשר את השבת החטופים, מחייב אותנו להתחיל את הפעולה ברפיח״.

הבוקר נמסר מלשכת ראש הממשלה כי הטענה שרה״מ נתניהו ולא החמאס הוא זה שטרפד עסקת שחרור חטופים היא שקר מוחלט והטעייה מכוונות של הציבור.

האמת הפוכה לחלוטין, החמאס הוא זה שמטרפד כל עסקה בזה שאינו זז מילימטר מדרושתיו הקיצוניות ששום ממשלה בישראל אינה יכול לקבל ובראשונה, שישראל תישוג מעזה ותפסיק את המלחמה, מה שיאפשר מחדש לחמאס להשתלט צבאית על הרצועה ולהתארגן ל-7 באוקטובר הבאים כפי שהבטיח לעשות.

ראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר, אמר בטקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה שהתקיים הבוקר, במרחב שומרון בשב״כ:

״מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה שלא להיות המחסום האחרון. אנחנו כאנשי שירות נדאג שמקדשי המוות ימצאו מוות, ואת אלה שנחטפו חפצי חיים, נחזיר חיים, למפעל החיים”.

ככל שיהיו עדכונים נוספים – נשוב ונעדכן

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ל-ליזה ללוצאשווילי
ל-ליזה ללוצאשווילי
20 days ago

גורם ישראלי: “מדובר בהטעיה”

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ל-ליזה ללוצאשווילי
ל-ליזה ללוצאשווילי
20 days ago

גורם ישראלי: “מדובר בהטעיה”

דילוג לתוכן