news08.net/ads.txt

חמאס מאיים בהסלמה בראש השנה

למרות כניסתו של השליח הקטארי, מוחמד אל-עמאדי, לרצועת עזה, בחמאס ממשיכים להקשיח עמדות במו”מ להסדרה מול ישראל. בארגון הטרור מאיימים בהסלמה נוספת, זאת לאור התנגדותם להסדר החדש להעברת הכסף הקטארי לתושבי עזה.

חמאס דחה את הסיכום בין המתווך הקטרי, השגריר מוחמד אל עמדי, לבין ישראל והרשות הפלסטינית. על פי הסיכום הזה יועברו הכספים להבא לא במזוודות שנושא השליח הקטרי, אלא באמצעות בנק הדואר של הרשות הפלסטינית.

חמאס הודיע לקטרים שהוא פוסל כל מעורבות של אנשי אבו מאזן בהעברת הכספים ואיננו מוכן לקבל שום שינוי ברשימת הנזקקים הזכאים לקבל מהקטרים 100 דולרים בחודש. חמאס חושש שהשינוי באופן העברת הכספים יגרע מיכולתו להכתיב את רשימת מקבלי ההטבות ויחזיר את הרשות הפלסטינית לתמונת המצב בעזה. בניסיון לאלץ את הקטרים לחזור בהם מהסיכומים עם ישראל והרשות הפלסטינית – מאיים חמאס, בחידוש שיגור בלוני התבערה ובצעדים אחרים, אם כי מנהיגו יחיא סינוואר הבהיר במפורש שאין כוונה להביא להסלמה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן