חמישים ושישה חודשי מאסר בפועל על בעל שהתעלל באישתו

בית משפט השלום רחובות

תושב רחובות בן 44 שהכה והתעלל באישתו בארבע הזדמנויות שונות נעצר בחודש יוני 2016. מאז הוא שוהה במעצר ומתמודד עם כתב אישום חמור המגולל ארבעה מקרים קשים של אלימות כלפי אישתו. האישום הראשון אירע בתאריך 30.6.2016 בשעה 7:45 עת ניסתה האישה להעיר אותו משינתו. הבעל כיסה עצמו בשמיכה וכשאישתו ניסתה להורידה ממנו הוא סטר לה בפניה, משך לה בשיער וחבט בראשה באגרופיו וכשסיים לתקוף שב לישון. בהמשך, בשעות הצהריים הבעל החל לגדף אותה ולאיים עליה באומרו “זונה, שרמוטה, אני אפרק אותך, אני אגמור אותך”.

עצור משטרה רחובות

האישום השני אירע בתאריך 15.4.2016 אז נתגלע ויכוח בין השניים במהלכו איים הבעל ואמר שלא יקנה אוכל לתינוק. השניים גידפו אחד את השנייה, בשלב מסוים ניסתה האישה לקחת את מכשיר הפלא שלה, שהבחין בה הבעל הוא בעט ברגלה ובישבנה וגרם לחבלות של ממש בסימנים כחולים על גופה. האישום השלישי אירע מספר ימים לאחר מכן, אז ניסה הבעל ליטול מידיה את מכשיר הפלא וכשהיא סרבה בתגובה הוא עיקם את ידה השמאלית ומשך בשערות ראשה. האישום הרביעי והחמור אירע בחודש מאי, בעקבות ויכוח שפרץ בדירתם, הטיח הבעל את ראשה של המתלוננת בקיר.
שופטת בית משפט השלום ברחובות אפרת פינק נימקה את גזר דינה על פני חמישה עשר עמודים מפורטים והתיחסה גם לנושא האלימות בקרב נשים ” לאור נסיבותיהן החמורות של המעשים, נפגעו באופן קשה הערכים החברתיים של הגנה על שלומן, גופן, שלוות נפשן ובטחונן של הנשים וזאת לצד ההגנה על נשים שלא יופנה אליהן מלל מאיים”.
פינק גזרה על הבעל חמישים חודשי מאסר בפועל והפעילה שישה חודשי מאסר על תנאי שהוא היה נתון בו, סה”כ חמישים ושישה חודשי מאסר בפועל יירצה הבעל המכה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן