חמש שנות מאסר לגננת המתעללת מבאר שבע

מהמצלמות שתיעדו שבועיים ומחצה התגלה כי סאלם פגעה בפעוטות בגילאי 10 חודשים עד 3 שנים

5 שנות מאסר בפועל נגזרו על הגננת רותי סאלם מגן רננים בבאר שבע ו-170 אלף ש”ח שיחולקו בין 17 ילדים עליהם הוגש תסקיר. ב-5.5.24 עתידה להכנס סאלם לכלא נווה תרצה

סאלם הורשעה ביוני 2023 ב-41 סעיפי התעללות ותקיפה של 27 פעוטות שתועדו בשבועיים וחצי בלבד: 2 עבירות התעללות, 5 עבירות תקיפת קטין חסר ישע ועשרות עבירות של תקיפה.

הפרשה התפוצצה בנובמבר 2020, בגן רננים אז אמא מהגן, שני טואב חשדה כי משהו קורה בגן, הציפה את חשדותיה בפני סייעת שעבדה במקום וזו אישרה את הדברים.

באותו היום טואב הגישה תלונה למשטרה ולאחר לקיחת המצלמות התגלה כי סאלם פגעה בפעוטות בגילאי 10 חודשים עד 3 שנים בתקופה של שבועיים וחצי אלו בלבד תועדו במצלמות.

שני טואב, אמא מהגן שפוצצה את הפרשה ואפרת דמרי אמא מהגן:

“4 שנים הגיעו היום לסיומם. כל דיון מטלטל וקשה לנו מאוד ואנחנו שמחות שהגיע הדיון האחרון והיום ניתן העונש שלה. הילדים שלנו ואנחנו סובלים יום יום מהמעשים שלה, מתמודדים עם ההשלכות שלהם ולצערנו את זה אף אחד לא יוכל להחזיר לנו.

אנחנו במציאות יומיומית קשה מאוד אבל הידיעה שהיא במאי הקרוב נכנסת לכלא מקל עלינו כמובן.

יש לנו דרך ארוכה לשקם את הילדים שלנו, לשקם את המשפחות שלנו, כל כל הבית מתמודד עם מה שקרה לנו בגן אבל אין ספק שהיום נסגר המעגל ונוכל לנסות להתחיל להחלים ממה שהיא עשתה לנו”

מטה המאבק למען הילדים המלווה את ההורים שנים ארוכות:

“עוד מתעללת היום קיבלה את המגיע לה. 41 עבירות של פגיעה בפעוטות, זהו מספר עצום, גם אם מחולק לרוב תקיפות ושני סעיפים של התעללות. בשורה התחתונה, מדובר בילדים שבמקום לקבל חום ואהבה ספגו רוע טהור.

בית המשפט היום העביר מסר ברור כי כל מי שתפגע בילדים תישלח לשנים בכלא ואין ספק שהחמרת הענישה חלה כאן.

חשוב לזכור, כי הילדים שלנו גם היום נמצאים במערכת פרוצה, כשהמצלמות משמשות ככלי ראיתי ולא מניעתי וחייבים לשנות זאת. חייבים לעצור את ההתעללות כשהיא מתחילה ולא להוכיח אותה כשהמתעללת נתפסת ועל כך לא נוותר, אנחנו נמשיך לפעול לשינוי חוק המצלמות כי הילדים עדיין מופקרים”

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן