לוד: עשרות שורדי שואה וקשישים חגגו את חג החנוכה

באולם ההסעדה של בית התבשיל המרכזי בעיר לוד שמופעל על ידי מפעל החסד יד ביד חגגו עשרות של שורדי שואה וקשישים את חג החנוכה במסיבה מיוחדת ומרגשת מאוד.

עשרות שורדי שואה וקשישים חגגו את חג החנוכה יחד עם הנהלת חברת סודקסו באולם ההסעדה של בית התבשיל המרכזי בעיר לוד שמופעל על ידי מפעל החסד יד ביד חגגו עשרות של שורדי שואה וקשישים את חג החנוכה במסיבה מיוחדת ומרגשת מאוד.

הנהלת חברת סודקסו ישראל יחד עם צוות העובדות נרתמו וסייעו לשמח את הבאים.

האירוע נפתח בהדלקת נר חנוכה ע”י ר’ בצלאל גלויברמן מהנהלת ארגון יד ביד, לאחר מכן התיישבו לסעודת חג עם תבשילים ומטעמים שבשולו ע”י הבשלנית המסורה זהבה אסרף.

לאחר שסעדו את ליבם שיחקו יחד בינגו וזכו במתנות יקרות ערך, נהנו לשמוע מוזיקה לקול צלילי גיטרה מלווה במילים של שירי חג החנוכה שהוקרנו על מסך ענק.

גב’ רינת לחמה סמנכ”ל משאבי אנוש סודקסו “אנחנו שמחים וגאים לשמח את שורדי שואה וקשישים באהבה”.

גב’ מלי אריס מנהלת במרכז מפעל החסד יד ביד הודתה לחברת סודקסו על תרומתכם הנפלאה והאושר שהצליחו לעלות על פניהם של שורדי השואה וקשישים.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: סודקסו |

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן