news08.net/ads.txt

חנוכה ב20 שקלים ברחבי הנגב

פסטיבל “צבעי מדבר” מציע מעל 300 פעילויות, סיורים מודרכים ואטרקציות בחמישה מוקדים ברחבי הנגב במחיר מסובסד של 20 ש”ח לאדם

הרשות לפיתוח הנגב מציעה למשפחות ולמטיילים בחג חוויית חנוכה אחרת, שלא קורעת את הכיס. במהלך כל חודש דצמבר תוביל הרשות את פסטיבל צבעי מדבר שיתקיים בכל רחבי הנגב ויציע מגוון עצום של מאות פעילויות, סיורים, סדנאות לחג במחיר של 20 ש”ח למשתתף. הפעילויות יתקיימו בצפון הנגב, שדרות, נתיבות, באר שבע, דימונה, מצפה רמון, ירוחם והר הנגב, רהט לקיה, כביש 90, מועצה אזורית תמר והערבה. 

בין הפעילויות – פעילויות חקלאיות וקטיף עצמי במשקים השונים, ארוחה בדואית אותנטית ברהט, סיור ברים לילי בבאר שבע, האכלת יענים מול נוף מדברי, סדנת רוקמות בשדרות, רועה צאן ליום אחד, לילה ותצפית כוכבים במכתש רמון, גלישת חולות על דיונות בניצנה, בתים פתוחים מארחים על כביש 90, רועה צאן ליום אחד, סיור טעימות בדימונה וערד, סיור במבשלת בירה, בניית כלי נגינה בירוחם, סיורים מוזיקלים ועוד מגוון פעילויות בעלות של 20 שקלים לאדם.

שירן עדי קלר מנהלת תחום תיירות ברשות לפיתוח הנגב מסרה כי: “אנחנו נמצאים בעונה הנעימה ביותר לטיולים בנגב. השנה החלטנו לצאת בקמפיין מיוחד לחיזוק עסקי התיירות במרחב ואנו מציעים מאות פעילויות חווייתיות לכל המשפחה במרחבי הנגב שחולקו לחמישה מרחבים שונים, ובכל מרחב מתקיימות פעילויות המאפיינות את האזור ותושביו. פסטיבל צבעי מדבר, הוא פסטיבל ייחודי שכל הפעילויות שלו מתקיימות בשיתוף עם העסקים והיזמים המקומיים על מנת לחזק את העסקים הקטנים והבינוניים והכלכלה המקומית בנגב. אנו רוצים לאפשר לכל מי שמגיע להיחשף לטעמים, לאנשים ולאותנטיות שבנגב”.

צפון הנגב

פסטיבל שכולו חקלאות ותוצרת מקומית במרחב שקמה – בשור ועוד מגוון פעילויות בערים שדרות ונתיבות – סיור קולינרי בעיר שדרות “הביס השדרותי”, סיור במשק ומחלבת צאלה, סיור בשביל התבלינים, פסטיבל פסלי רחוב בנתיבות, האכלת יענים בחוות אל היען, סדנאות להכנת עציצים בתקומה, קטיף פטל ותותים במשק 77, קטיף ירקות בתלמי יוסף, מפגש עם רוכבי סוסים בבארי, סיפור ההתיישבות בנגב, ביקור בחווה חקלאית חינוכית בקיבוץ להב, סיור בכרם של פפו אמן הברזל, סיור בבית המייסדים הייחודי בשדרות, קפה ומאפה בקונדיטוריית אוריוס, סיור במבשלת בירה, הפנינג יצירה לילדים, יריד אוכל בפארק חבל אשכול וסיור בחוות הקוסמטיקה של חברת ערוגות.

באר שבע

פסטיבל רחוב לילי “סטריט ספוט” בעיר העתיקה, הרחובות משנים את צורתם ותרבות ואמנות משתלטות על העסקים המקומיים והמרחב הציבורי. בימי חמישי מחכים לכם עם מופעי מוזיקה, פול מון לילדים,  הפעלות ומופעי קרקס. בימי שישי מחכים לכם במדרחוב קק”ל מגוון מופעי מוזיקה, סדנת ציור על בטון, שזירת פרחים, קבלת שבת עם כולנא, ופרשת השבוע במעגל בינ”ה, אולפן שקוף עם רדיו BUG, סדנת צילום לילדים, שעת סיפור לילדים, קרקס החלומות בתיאטרון הפרינג’, מופע טברנה, סיורים מודרכים במוזיאון הנגב לאמנות וסיור גרפיטי בעיר העתיקה.

צלילים ויעלים בערד, דימונה והר הנגב

מגוון רחב של סיורים, פעילויות, הופעות והפעלות בערים ירוחם, ערד, דימונה, מצפה רמון והסביבה – לילה של תצפית כוכבים במכתש רמון, סדנת בניית כלי נגינה בירוחם, סדנת יוגה וצ’אקרות בצלילים בערד, יצירת כלי נגינה אקולוגיים מבקבוקי פלסטיק וצינורות וסדנאות עץ ממוחזר בערד, תצפית כוכבים לילית וספארי עקרבים בליווי יין והכנת פיתות בדימונה למשפחה או לזוג, הפנינג אורות בירוחם עם בניית חנוכיה ממוחזרת, אמנים במגוון סדנאות מדימונה ועד ירוחם בגן לאומי ממשית, מופע מוזיקלי קיבוץ גלויות עם נגן מרוקאי ומתופף הודי בירוחם, סיור בשכונות הוותיקות של מצפה רמון, סיור וליווי מופע מוזיקלי בעבדת העתיקה, בתים פתוחים במהלך חג החנוכה ביישובים כרמית ומיתר, גלישת חולות בדיונות כמהין, מוזיאון חדר הפלאות בניצנה, סיור בכרם רמון עם טעימות יין וגבינות, טיול ג’יפים בדימונה ופסטיבל כנעני ראשון בתל ערד.

קסם המדבר

מגוון סדנאות, סיורים ואירוח בדואי כיד המלך – הבית של אם סולימאן סברייה ברהט, הכנת גבינת עיזים באוהל של הלל, קטיף זיתים עצמי באוהל של עודה ברמת ציפורים, אירוח אותנטי באוהלים של יאהלה ויא מרחבה, סיור בחאן נחל חווה עם התנסות בהקמת אוהל במדבר, טחינת קמח על אבן ריחיים באוהל של סווילם, רעיית צאן יחד עם סלים ושתיית קפה באוהל, תגלו איך אפשר לגדל דברים טעימים בלי להשתמש במים באוהל של סוב אשאי, ביקור וסיור במערת דריג’את, חאן בדואי עם סיורים ואוכל צמחוני, סדנת רקמה עם נשים בדואיות על תיקים ומפיות, חקלאות מדברית בת קיימא בואדי עתיר, מפגש עם אישה בדואית בלקיה ואירוח בחאן ונשות רהט פותחות את ביתן עם ארוחות כיד המלך ומיטב המסורת הבדואית.

כביש 90

מוזמנים להגיע למועצה אזורית תמר, ערבה תיכונה ואילות, להכיר ולהשתתף בסדנאות מלאכה קדומות ולגלות את סודות המדבר הנסתר, ביקור ומפגש בבתים פתוחים של תושבי האזור. ביקור אצל ג’וג’ו שהפך מחקלאי לאמן, יצירה בחימר בסטודיו של ריבה, סדנה להכנת מקרמה אצל עידית כנפו, יוגה משפחות בפארק נחל אמציהו, בישול אקולוגי בקיבוץ לוטן, סיור חוויתי לגידול דגי נוי בחוות סיגל, סיור במבשלת בירה היחידה בערבה הדרומית, משחק מטמון בערבה בעין יהב, רועה צאן ליום אחד בצופר, סדנא להכנת מכשפות יער, סיורי עששיות בעיר מואה הנבטית, סדנאות קליעה, הכנת קרם אישי בבית של מירהל’ה והצצה לעולמם של בעלי החיים ביטבתה.

צילום: יח"צ | איה דבורין " אייל בירבם | דניאל בר | מירי משה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן