news08.net/ads.txt

חנוכה של טיולים במכללת הגמלאים של קרית גת!

את חג החנוכה פתחו הגמלאים והגמלאיות של מכללת הגמלאים קרית גת ביום טיול במרכז. בשעות הבוקר הגיעו הגמלאים לפארק לאומי רמת גן וזכו להדרכה מיוחדת של גיל פז וענת דרור במוזיאון הפתוח לשירי נעמי שמר בחורשת האקליפטוסים. המוזיאון הסוקר 12 תחנות שונות מחייה של המשוררת הלאומית היה מרתק.  משם המשיכו לארוחת צהרים עשירה אשר בסיומה נסעו לפארק אריאל שרון לסיור מודרך על ייחודיות המקום. בפארק הוא אחד הפרוייקטים הגדולים בעולם בתחום שיקום הסביבה וכיום מהווה מרכז ירוק ופורח.

וביום האחרון של חנוכה נעלו הגמלאים את החג בטיול בן יום אחד ביפו-תל אביב. הסיור הייחודי, שהיה סיור תיאטרלי בהדרכתו יוצאת הדופן של בארי אבידן, היה סיור בעקבות זמרים, מלחינים ומשוררים במרכז תל אביב. במהלך כל הטיול שרו הגמלאים, ביקרו בבתיהם של המשוררים ושמעו אינסוף אנקדוטות על אריק איינשטיין סשה ארגוב, שושנה דמארי, יפה ירקוני, משה וילנסקי ועוד. לאחר ארוחת צהרים מפנקת נסעו יחד ליפו שם טיילו ביפו העתיקה ו”פגשו” באמצעות סיפורים והדרכה מרתקת את נפוליאון, רעמסס השני, מוחמד בן נבוט, פטרוס הקדש ועוד.

הנהלת המכללה בהובלת טובה וריף ויצחק אטיאס מבקשת להודות באופן אישי לראש העיר אבירם דהרי ולמנכ”ל רשת המתנ”סים אמיר בן שמחון על הסיוע לאורך השנה לפעילות המכללה ועל הקצאת תחבורה לטיולים כל זאת במטרה שהגמלאים והגמלאיות של קרית גת יהנו, יעשירו את עולמם ויחגגו חנוכה שמח במיוחד!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן