חנוכה שמח לגיבורים במד״א אשדוד

נר שישי עם אנשי מרחב לכיש של מגן דוד אדום, ולכבודם של כל אנשי מד״א והמתנדבים הרבים הפועלים לאורך כל השנה כדי להביא אור לחיי תושבי אשדוד ומדינת ישראל, ובמיוחד בחודשיים האחרונים מאז תחילת המלחמה

ראש העיר אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי, הדליק הערב נר שישי עם אנשי מרחב לכיש של מגן דוד אדום, ולכבודם של כל אנשי מד״א והמתנדבים הרבים הפועלים לאורך כל השנה כדי להביא אור לחיי תושבי אשדוד ומדינת ישראל, ובמיוחד בחודשיים האחרונים מאז תחילת המלחמה.

ראש העיר הודה להם ולעומדים בראשם-מפקד מרחב לכיש חיים קראדי, ואיגור ארטל מנהל תחנת אשדוד, על הצלת חייהם של רבים, במקצועיות ומסירות יוצאת דופן, גם תחת אש ותוך כדי סיכון חייהם, ובשיתוף פעולה עם בית החולים אסותא ליצירת רצף בטחוני-רפואי חיוני באשדוד וכל מרחב לכיש.
בתפילה שנזכה לראות במהרה את כל החטופות והחטופים שלנו בבתיהם בריאים ושלמים, איחולי החלמה לכל הפצועים, ותפילה לשובם לבתיהם לשלום של הלוחמים והלוחמות בחזית. אמן.

חג שמח ומאיר לכל תושבי אשדוד!

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן