news08.net/ads.txt

נפתח מתחם חדשני לילדים על הרצף האוטיסטי מבית רשת “פרח” בבאר יעקב

במתחם, הכולל חדרי טיפול חדישים ומרהיבים, פועל צוות פרא רפואי מלא ומקצועי. בכל גן לומדים עד 8 ילדים המקבלים תמיכה פדגוגית מקצועית, ומעטפת חינוכית-טיפולית רחבה

בשיאו של שבוע המודעות הבינלאומי לאוטיזם, נחנך השבוע בבאר יעקב מתחם חדשני של ארגון פרח – קומפלקס מתקדם של 8 מעונות יום וגני תקשורת לילדי החינוך המיוחד, בדגש על ילדים עם אוטיזם המתמודדים עם קשיי תקשורת.

במתחם, הכולל חדרי טיפול חדישים ומרהיבים, פועל צוות פרא רפואי מלא ומקצועי. בכל גן לומדים עד 8 ילדים המקבלים תמיכה פדגוגית מקצועית, ומעטפת חינוכית-טיפולית רחבה.

חנוכת המתחם החדש התקיימה בהשתתפות נציגים מארגון פרח ונציגים מהעירייה, ביניהם: מנכ”ל ומייסד ארגון פרח, משה שטיין, מנהלת האזור של פרח, איילת סלומון, ראש העיר, ניסים גוזלן, מנהלת מח’ חינוך, סיגל פתאל, ומוטי פרנקו, סגן ראש העיר, ועוד.

מנכ”ל רשת פרח, משה שטיין הדגיש את חשיבותו של המבנה החדש כאמצעי לקידום ושיפור ילדי החינוך המיוחד, והודה לשותפים מהעירייה, להורי הילדים על האמון, ולצוות החינוכי והפרא רפואי על עבודת הקודש לאורך כל השנה.

ראש העיר, ניסים גוזלן ברך ואמר:

“חשוב לנו לתת את הכלים הטובים ביותר עבור הילדים ולשתף פעולה עם ההורים והצוות החינוכי כדי לקדם את הילדים בצורה הטובה ביותר. המקום הזה נחנך היום בזכות שיתוף הפעולה מלא בין העירייה לארגון פרח, אני מודה לכל הצוות המדהים כאן שעושה ופועל, אנחנו מעריכים את זה ועדים לצמיחה ולגדילה של הילדים.”

רשת פרח פועלת מעל 20 שנה ומפעילה עשרות מסגרות לחינוך מיוחד בפריסה ארצית. אלפי ילדים, בכל הגילים ובמגוון רחב של לקויות וצרכים מיוחדים, מקבלים מעטפת חינוכית-טיפולית מותאמת אישית.

 

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אדיר סטייל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אליהו
אליהו
22 days ago

בטח הם לא כאלה, אתם פשוט סתם מציקים להם ומנסים להיטפל אלייהם, נכון,
אני יודע את זה.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אליהו
אליהו
22 days ago

בטח הם לא כאלה, אתם פשוט סתם מציקים להם ומנסים להיטפל אלייהם, נכון,
אני יודע את זה.

דילוג לתוכן