news08.net/ads.txt

חנות האונליין של זארה מגיעה לישראל ותושק רשמית מחר!

חנות האונליין של זארה מגיעה לישראל 

ותושק רשמית, מחר יום ה’, 16.5.

השקת האתר מסמלת ציון דרך נוסף ומשמעותי בהתרחבות המתמידה של זארה, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון בשווקים בהן אינדיטקס פועלת. אתר זארה החדש יציע לרוכשים אונליין בישראל מגוון מלא של קולקציית הנשים, הגברים והילדים הזמינות ב-25 חנויות זארה בישראל,  וקולקציית אביב-קיץ 2019 תהיה הראשונה שתוצע באתר.

באמצעות המודל המשולב, לקוחות האונליין יוכלו לקבל פריטים שרכשו ישירות לבתיהם או לאסוף  מסניפים נבחרים בארץ.  זמני האספקה למשלוח 3-6 ימי  עסקים. לקוחות זארה בישראל יוכלו להשתמש באותם ערוצי שירות הלקוחות הקיימים כיום: שירות לקוחות טלפוני, כתובת מייל ייעודית, ולשירותים יתווסף צ׳אט און ליין המיועד למענה לכל פנייה. כמו כן, לקוחות יכולים לתקשר עם זארה גם באמצעות הפרופילים של המותג ברשתות החברתיות.

לאתר לחץ כאן

האתר www.zara.com/il עוצב בכדי לספק חוויות קניות אונליין ידידותית למשתמש. הרעיון שעומד מאחוריו הוא להעניק ללקוחות את האפשרות לתקשר עם המותג באופן אינטואיטיבי תוך שיטוט בין המוצרים והקטגוריות השונות. האתר מוגדר כך שיתאים לקניות מכל מכשיר נייד ומכל הדפדפנים הזמינים בשווקים בהם זארה ביססה את פעילותה אונליין. לקוחות יכולים גם להשתמש בפלטפורמת המכירות החדשה ע״י שימוש באפליקציית זארה (זמינה למשתמשי IOS ו-אנדרואיד).

בכדי להעצים את חוויות הקנייה אונליין, באתר המותאם למובייל ובאפליקציית זארה מוטמעת מערכת corner shops, המחברת בין הלוקים, הטרנדים וה Stories החדשים ביותר בעמוד הבית, , Dress Time,  Mum ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן