news08.net/ads.txt

חציון מוצלח: סדרות מומלצות לשנת 2020

חציה הראשון של השנה הנוכחית הביא איתו את מגפת הקורונה ואיתה – גם את צפיית הבינג’ שכה ייחלנו לה בימים עמוסים ומלאי לחץ. אז דווקא עכשיו, כשרובנו ימרח על הספה בתקופה הקרובה, כדאי להכיר כמה סדרות חדשות ומומלצות במיוחד

(צילום-Shutterstock)

הצופות שולי ונחמה

בחודשים האחרונים רובנו בילה בבית לזמן ממושך מהרגיל ומבלי ששמנו לב – כבר חלפה לה מחצית השנה. את רוב הזמן העברנו בקריאת ספרים, פעילויות בטווח של מאה מטר ובעיקר – בצפייה בסרטים ובהשלמת פערים של סדרות רבות ומגוונות. כיוון שרוב התחזיות מצביעות על כך שיתכן וגם את המחצית השנייה של השנה נבלה בבית, בחרנו עבורכם שש סדרות לצפייה ישירה מומלצות במיוחד לטעמנו שיתכן ולא כדאי לכם לפספס. חלק מהן זמינות כבר עכשיו ומתאימות לצפיית בינג׳ בלילה לבן על הספה ובאחרות נמליץ לכם לצפות בקצב של פרק ליום או לשבוע – כדי שלא יסתיימו כל כך מהר. אז בכמה מהן כבר צפיתם?

1994

במילה אחת: וואו.

אם נהנינו מהצפייה ב-1992 ו-1993, הצפייה בעונה האחרונה של הטרילוגיה האיטלקית השאירה אותנו עם אוצר מילים מצומצם שהסתכם בוואו אחרי כל פרק, כשהחמישי בה זכה לוואו הרועם מכולם. העונה מלווה את ראשית כהונתו של סילביו ברלוסקוני כשממדי השחיתות הכלכלית והמוסרית שלו טרם פגעו בפופולריותו, על רקע המשך חקירות ״ידיים נקיות״ ותקיפות המאפיה ברחבי ארץ המגף. אם טרם צפיתם בחלקים הקודמים של הטרילוגיה, צפויות לכם שעות רבות של הנאה.

טו בינג׳ אור נוט טו בינג׳: כן, במיוחד אם לא צפיתם בעונות הקודמות.

שומר אחי

בתשע מילים: מה טוב יותר ממארק ראפלו? ובכן – דאבל מארק ראפלו.

השחקן האמריקאי המוכשר משחק בתפקיד כפול במיני הסדרה I Know This Much Is True – שומר אחי של HBO, בתור התאומים תומס ודומיניק בירדסלי: הראשון סובל מסכיזופרניה פרנואידית והשני מנסה כמיטב יכולתו לשמור עליו. העלילה בהווה מתחילה מהתקף חמור שעובר על תומס, המוביל לאשפוזו במתקן כליאה שאינו מסוגל להתמודד כראוי עם הפגיעה הנפשית ועם ניסיונותיו של דומיניק להחזירו למסגרת הולמת.

הסדרה נעה ונדה בין ההווה, העבר הקרוב: ילדותם ונערותם של התאומים, והעבר הרחוק: ספר זיכרונותיו של הסבא הסיציליאני – ירושה קשה לעיכול מאימם. קאסט הסדרה מרשים לא פחות מראפלו, כאשר לכל תפקיד – בין אם חד פעמי או ראשי, לוהקו השחקנים הנכונים ביותר לו, כשהרשימה החלקית כוללת את רוזי אודונל, ג׳ולייט לואיס, ארצ׳י פנג׳בי, וקתרין האן.

הרשו לנו להיות כנות: אין מדובר כאן בסדרה נעימה וקלילה לצפייה אך בהחלט בכזו איכותית, חזקה ומטלטלת, שאם תגיעו עד סופה – תצליחו, כמו הגיבור המיוסר, לצאת מחושך לאור.

טו בינג׳ אור נוט טו בינג׳: כן, למרות שעוד לא ברור מתי נזכה שוב לראות את ראפלו על המסך.

הקנוניה נגד אמריקה

בשתי מילים: אגרוף בבטן.

קשה לחשוב על סדרת מציאות-אלטרנטיבית כל כך אקטואלית, אפילו שהיא מתרחשת בשנות ה-40 של המאה הקודמת. הקנוניה נגד אמריקה מתארת את החיים בארצות הברית לאחר בחירתו של צ׳רלס לינדנברג הפאשיסט והאנטישמי לנשיאות מנקודת מבטם של דמויות בקהילה היהודית, החווים גלי אלימות שמהדהדים את המתרחש באירופה. על העיבוד הטלוויזיוני לרומן באותו השם של פיליפ רות חתום דיויד סיימון יוצר הסמויה, שמתאר שלב אחרי שלב איך מתרסקת הדמוקרטיה בחסות ״אמריקה תחילה״ של לינדנברג.

טו בינג׳ אור נוט טו בינג׳: לשיקולכם, אבל בהחלט כדאי לקרוא את הספר.

להרוג את איב

במילה אחת: Fun.

הבעיה היחידה בקומדיית המתח ״להרוג את איב״ היא שכל עונה מסתיימת לאחר 8 פרקים בלבד. הסדרה המשונה והמצוינת עוקבת אחר איב פולסטרי, קצינה בשירות הביון הבריטי שרודפת את וילאנל, הרוצחת הפסיכופטית שובת הלב. לאחרונה סיימנו את העונה השלישית, אבל כדי להימנע מספוילרים למי שטרם ראה את הקודמות – נסתפק בהבטחה שכל העונות מצוינות, שנונות ומבדרות.

טו בינג׳ אור נוט טו בינג׳: כן, למרות שזה עצוב מאוד כשנגמרים שמונת הפרקים.

הזר

בשתי מילים: אימ׳לה שד.

על הגבול שבין סדרת דרמה לאימה, מתפתלת עלילת ״הזר״ אשר במרכזה  חקירת רצח של ילד בן 11. החשוד המיידי הוא מורה פופולרי ואיש משפחה אהוב, אך העדויות והראיות הסותרות הופכות את החקירה לעוכרת שלווה בלשון המעטה. המיני סדרה המצוינת תשאיר אתכם במתח והופעתה של סינתיה אריבו תגרום לכם להתאהב בה.

טו בינג׳ אור נוט טו בינג׳: אפשר בהחלט, אבל עדיף ללכת לישון אחרי פרק מרים מההמלצה הבאה.

רשימת ההשמעה המדהימה של זואי

במילה אחת: קריוקי!

ביום בהיר אחד מגלה זואי קלארק, מתכנתת בחברת סטארטאפ, שהיא מסוגלת לשמוע את המחשבות המוכמנות ביותר של אנשים בסביבתה – זרים ומוכרים, הבאות לידי ביטוי בשירים. Zoey’s Extraordinary Playlist היא סדרת דרמה-קומדיה מוזיקלית שלוחצת על כל הכפתורים הנכונים ואנחנו ממליצות להחזיק ממחטה לניגוב דמעות העצב והאושר לחילופין ובו-זמנית.

טו בינג׳ אור נוט טו בינג׳: כן ואחרי כל פרק לחפש את הפלייליסט ולהמשיך לשיר ולרקוד.

ומה ברשימת הצפייה לחודשיים הקרובים: עונות ראשונות ל-להרוס אותך – כי הטריילר מהפנט, בטי – כי סקייטריות ו- love life – כי אהבה; העונה השניה של הומקאמינג – כי ג׳. רוברטס מפיקה, הפוליטיקאי – כי צריך אסקפיזם, האפיפיור החדש – כי לא הספקנו והמיני-סדרה פרי מייסון – כי מאז שהאמריקאים הסתיימה אנחנו בגעגועים למת׳יו ריס.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן