news08.net/ads.txt

חצי מיליון ש״ח לתושב קרית גת שנפגע על ידי רכב חולף בנסיעה על קורקינט חשמלי

3 שנים לאחר הפגיעה: תושב קרית גת יקבל חצי מיליון ש״ח לאחר שנפגע על ידי רכב חולף בנסיעה על קורקינט חשמלי.

בשנת 2019 נפגע ש׳ תושב קרית גת כבן 33 על ידי רכב חולף בעודו רכוב על קורקינט חשמלי, לש׳ נגרם שבר ביד ובכתף. ש׳ סבר כי מאחר והוא היה אשם בתאונה לא מגיע לו פיצוי בגין הנזק הגופני ופנה לעו״ד יקיר שינדלר שבתום הליך משפטי סבוך ומורכב השיג לש׳ את הסכום חסר התקדים של כ-500,000 מיליון ש״ח פיצוי בגין הפגיעה.

עו״ד שינדלר מסר בתגובה: “מדובר במקרה מאוד מרתק בהיבט המשפטי, כאשר ש׳ עבר את התאונה המצב המשפטי היה שדינו של רוכב קורקינט חשמלי כדינו של הולך רגל בכל הנוגע לנזק גוף עקב תאונת דרכים, המשמעות היא שמצב דברים זה זכאי נוסע הקורקינט לפיצוי מלא גם אם הוא אשם בתאונה. לרוע מזלו של ש׳ כשהוא פנה אלי כבר ניתן פסק דין חדש בבית המשפט המחוזי שמשנה את ההלכה וקובע שנוהג קורקינט חשמלי חייב בביטוח משל עצמו ולכן ש׳ אינו זכאי לפיצוי.

התמזל מזלו של ש׳ ולאחרונה בערעור בבית משפט העליון נפסקה ההלכה הסופית הקובעת כי רוכב קורקינט חשמלי זכאי לפיצוי מלא גם אם הוא אשם בתאונה ודינו כהולך רגל. מייד כשיתקבלו פסק הדין ובתום מו״מ ממושך על הנזק קיבל ש׳ כחצי מיליון ש״ח מחברת הביטוח של הרכב הפוגע. בעיניי המסר מתחלק לשניים – הראשון: בכל מצב של נזק גוף ולא משנה איך הוא נגרם, גשו לקבל ייעוץ ואל תסיקו מסקנות לבד והשני: לא להתייאש, גם את הגופים הגדולים ביותר ניתן לנצח בחכמה ובסבלנות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן