news08.net/ads.txt

חצי שנה לאחר שהתמוטט במהלך חופשה באילת: פגש את צוות מד”א שהצילו את חייו

בחודש מאי האחרון, בעת ששהו בחופשה משפחתית באילת, לקה אלון (47) תושב קדומים בליבו והתמוטט במתחם קניות בעיר. 2 שוטרים שנקלעו לאירוע החלו בביצוע פעולות החייאה בסיסיות והזעיקו בטלפון החירום 101 את צוותי מד”א שהגיעו למקום רגעים ספורים לאחר מכן, והמשיכו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות ומכות חשמל ממפעם (דפיברילטור).

אל הזירה הגיע ראשון חובש מתנדב במד”א ערן כץ ואליו הצטרפו צוות הפראמדיקים בניידת טיפול נמרץ ניר יפת, מור ביטון-אשכנזי ואלי דיין, אשר המשיכו בטיפול הרפואי מתקדם שכלל הנשמות, עיסויים ומכות חשמל עד שליבו של אלון שב לפעום והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים והתאושש. מאז המקרה, שומר אלון על קשר קבוע עם ניר יפת וצוות הפרמדיקים שהציל אותו. השבוע, כחצי שנה לאחר המקרה, חזרה המשפחה לחופשה באילת – במסגרתה יזמו מפגש מיוחד עם צוות מד”א והרופאים בבי”ח יוספטל שהצילו את חייו של אלון, בסגירת מעגל מרגשת.

“בעלי התמוטט במפתיע במתחם הקניות באילת וזה היה רגע טראומתי מאוד עבורנו”, שיתפה סופי, אישתו של אלון: “למזלי, הצוות המסור של מד”א, בראשות ניר, הגיעו למקום ונלחמו כדי להציל את חייו. לי זה היה ברור שנשמור על קשר, עכשיו הם חלק מהמשפחה שלנו. אין לי מילים כדי להודות להם על כך שהחזירו לחיים את בעלי ואת אב ילדיי. הם נתנו לנו את המתנה הכי גדולה בחיים והמפגש היה מרגש ומיוחד מאוד. בלעדיהם, היינו מסיימים את החופשה בטרגדיה איומה”.

על סגירת המעגל, הוסיף אלון: “אני אסיר תודה לצוותים המסורים של מד”א ובי”ח יוספטל שהצילו את חיי. הם עושים עבודת קודש והם גיבורים של ממש, אין לי מספיק מילים להודות להם. התרגשנו מאוד לפגוש אותם ולהודות להם באופן אישי. מנהל חדר המיון בבית החולים יוספטל אמר לי שהמפתח להצלת חיי אדם ולקביעת מצבו הרפואי אלו פעולות החייאה בשטח ומכשיר מפעם דפיברילטור, ושהצוות של מד”א היה החוליה הכי קריטית ואני קורא לכל אחד ואחת, לכו ללמוד להציל חיים”.

ניר יפת, פרמדיק מד”א, סיפר: “אנחנו סוגרים היום מעגל במפגש מרגש, רק לפני כחצי שנה פגשנו את אלון בנסיבות אחרות לחלוטין ונלחמנו על חייו ועל שלמות משפחתו. שמרנו על קשר עם אלון וסופי והייתה לנו את הזכות לפגוש אותו היום פעם נוספת, כשהוא עומד על הרגלים ומחייך יחד עם משפחתו. אנו מאחלים להם עוד שנים רבות של בריאות ואריכות ימים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן