חצי שנת מאסר וקנס בסך 20,000 שקלים לתושב כפר גבירול, אב לארבעה, שנתפס עם מותגים מזויפים

כסף

תושב שכונת כפר גבירול, נתפס על ידי המשטרה כשברשותו בגדים מזויפים – השופט מנחם מזרחי קנס אותו בעשרים אלף שקלים ובחצי שנת מאסר.

בפשיטה שביצעה המשטרה בנובמבר 2014 ברכבו של תושב העיר (33), אב לארבעה, נתפסו 52 פריטי לבוש נושאי סימן מסחרי של אדידס, 24 פריטי לבוש נושאי סימן מסחרי של לקוסט. 21 פריטי לבוש נושאי סימן מסחרי של הוגו בוס ו-21 פריטי לבוש נושאי סימן מסחרי של דיזל.

סנגורו של הנאשם, עו”ד מתן סדן הודיע היום (ראשון) בבית משפט השלום ברחובות לשופט מנחם מזרחי כי הוא הגיע עם נציגי המשטרה להסדר טיעון. השופט מזרחי יישר קו עם התביעה בדבר הסדר הטיעון כאשר קבע: “אני שוקל את הנתונים הבאים: חומרת המעשים, הפגיעה באינטרס הכלכלי, נפיצות התופעה, הרתעת הנאשם והרתעת הרבים. לאור האמור אני גוזר עליו, שישה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים וקנס כספי בסך 20,000 אלף שקלים”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן