news08.net/ads.txt

חקירת האונס הקבוצתי באשדוד: חשוד חמישי בפרשה

חקירת האונס הקבוצתי באשדוד: חשוד נוסף (חמישי) נעצר בחשד שלקח חלק בעבירות מין חמורות כלפי אישה.
אשה

משטרת אשדוד פתחה בחקירה במוצאי יום העצמאות בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה ע”י הקורבן בשנות ה 40, לפיה מספר גברים ביצעו בה עבירות מין בדירה אליה הובילו אותה בעיר אשדוד.

חוקרי המשטרה זמן קצר לאחר הדיווח הראשוני, הגיעו לדירת החשודים (שנות 20-40, מולדובה) ועצרו אותם לחקירה בחשד לעבירות של אונס קבוצתי ועבירות מין חמורות תוך ניצול מצב.

חוקרי המשטרה במשך מספר ימים, פעלו ברגישות יתרה עם הקורבן ולאחר מאמצי חקירה, החליטה לחשוף בפניהם את אשר אירע לדבריה, בזמן שהייתה לכאורה בגילופין ואחד החשודים לפי החשד הבחין בה ברובע ב’ בעיר, משם הוביל אותה אל הדירה, ובמשך מספר שעות כאמור לפי החשד ביצעו בה החשודים עבירות מין חמורות ותקפו אותה בזמן שהכרתה מעורפלת לכאורה.

עם התקדמות החקירה לצד הארכת מעצרם של החשודים, הצליחו חוקרי המשטרה לאסוף ראיות ששפכו אור על מה שהתרחש בדירה, ובתוך כך להתחקות אחר זהותו של חשוד חמישי(31, מולדובה), שלפי החשד שהה גם כן בדירה ולקח חלק בעבירות המין החמורות שבוצעו בקורבן, והוא נעצר אתמול לחקירה.

מעצרם של 4 מהחשודים הוארך אתמול בבימ”ש, והחשוד החמישי מובא בשעה זו בפני בימ”ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרו.

רפ”ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד: “מדובר במקרה אכזרי של אונס קבוצתי תוך ניצול מצבה של אשה חסרת ישע, מבלי שהייתה לה כל יכולת להתגונן מפני החשודים. מתחילתה של החקירה, אנחנו פועלים מסביב לשעון על מנת לאסוף ראיות במטרה להגיע לכל חשוד שהיה נוכח במעשה המזעזע הזה כלפי הקורבן, וכמובן על מנת להותיר אותם במעצר במטרה למצות עמם את מלוא חומרת הדין”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן