חרם אכזרי נגד ילדה בת 12 מרמלה: “קרובה לקבור אותך”

מ’, אמה של ל’, ילדה בת 12 מרמלה, חשפה בפייסבוק כי בתה עוברת חרם אכזרי והתעללות מצד תלמידה שכלל איום על חייה, ושיתפה התכתבויות מתוך קבוצת הוואטסאפ הכיתתית, שבה נכתב בין היתר: “לא הולך להיות לך נעים ממה שאת הולכת לראות פה”.
“אני אמא ל-4 ילדים הבת הקטנה שלי בת 12 רק עלתה לכיתה ז’ ובזמן הקורונה התלמידים בקושי מכירים אחד תשני רוב השנה הייתה דרך הזום. 2 בנות מהכיתה החליטו שהבת שלי באה להן מקולל בעין ושלא מתאים להן שהיא התחברה לאחת הבנות מהכיתה ודאגו להרחיק בניהן. אני חוזרת ומזכירה שהן בכלל לא מכירות זה נטו התנכלות מצידן בלי שום סיבה”, שיתפה האם.
“לאחר אין ספור פניות למחנך הכיתה וניסיונות לדבר עם אותן בנות כדי לטפל בעניין, המחנך מצא לנכון לעשות יום גיבוש מחוץ לבית הספר והכל עבר חלק ויפה הילדה חזרה מאושרת לבית וחיפשה דרך לעשות מפגש כל הכיתה, שיתפה האם. “החלטנו שאנחנו עושים מסיבה בבית לגבש את הכיתה ליהנות לצחוק להכיר יותר לעומק. הילדה פתחה קבוצה הוסיפה את כל ילדי הכיתה. לאחר מכן אותה ילדה (א’) החליטה שהיא לא באה ופנתה אליה בפרטי בטענה שלידע כללי היא רק רוצה לדעת מי בא ואם רוצה להזמין גם את הילדה השניה (ב’) וכמובן שהבת שלי אמרה לה שכן. שתיהן התחילו להסתלבט עליה בהודעות קוליות (א’) שולחת לבתי הודעות מ-(ב’) במטרה שתשמע ותפגע ואז משחקת אותה הכי תמימה ושזאת רק דעתן האישית עליה ושמותר להן. כן – ש”מותר להן” לפגוע בנפש של בנאדם אחר, רק כי בא להן וכי מותר להן”. בנוסף לכך (ב) מצלמת סטורי של הבת שלי ותוך כדי יורדת עלייה קוראת לה *טיפשה חיה בסרט* *איכס באלי להקיא עליה* ועוד”.
האם הביעה את חששה מהידרדרות המצב. “ביתי התחילה לבכות ותוך כדי שהיא מגיבה להן בצורה הכי בוגרת שאפשר אחת מהן רשמה לה: ‘תקשיבי שאני מזה קרובה ללקבור אותך’. הבת שלי כבר אחרי כמה התקפי חרדה ואני לא מוכנה לשתוק יותר ולא מוכנה לחכות להתקף חרדה הבא”, הוסיפה האם. “כמו שזה קורה לבת שלי זה יכול לקרות לבת או לבן של כל אחד ואחת מכן! הגיע הזמן שכל הורה יעשה בדק בית עם הילד שלו ונתחיל ללמד את הדור הזה!! שהולך לאיבוד !! האהבה, הערכה וכיבוד האחר! מישהו חייב להתעורר ולמגר את התופעה המכוערת הזאת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן