news08.net/ads.txt

חרף הביקורות: כיכר רמלה תקרא על שם זוהר ארגוב: ״בקרוב הטקס הגדול״

ראש עיריית רמלה הודיע כי שלט זמני על שמו של זוהר ארגוב בכיכר רמלה. בעירייה ממתינים לשלט גדול יותר כדי להציג את הזמר השנוי במחלוקת. התגובות הזועמות לא איחרו לבוא.

 

כזכור,  עיריית רמלה הודיעה כי תקרא לכיכר בכניסה לשכונת האמנים בעיר על שמו של הזמר, שמת בשנת 1987 בתאו בכלא.

ההכרזה הפכה במהרה לוויראלית, והרשת הוצפה מאז במאות תגובות זועמות מצד גולשים. “איזה כבוד! בונים כיכר על שמו של נרקומן, אנס ועם רשימה של עברות פליליות. עוד מעט יקראו ברמלה כיכר על שמו של משה קצב”, זעם גולש בתגובה לפוסט. “ממש חינוכי!” הגיבה גולשת אחרת בציניות. “מה זה זוהר ארגוב? דוגמה להתאבדות וסמים? מי הגאון שחשב על זה? ממש לא מתאים”.

גולשים רבים אחרים הוסיפו תגובות זועמות במחאה על הבחירה השנויה במחלוקת. “עיריית רמלה בחרה לקרוא לכיכר חדשה על שמו של זוהר ארגוב, כי ב-2020 זה טרנדי לבכר את מי שאנס והכה נשים”.

בקרעל אף הביקורות הנוקבות, ראש העיר מיכאל וידל עמד בהחלטתו: ״החלטתי לשים שלט זמני, כיכר זוהר ארגוב עד שיגיע השלט הגדול והחדש שיציג את גדולתו של גדול הזמר הישראלי. בקרוב הטקס הגדול״, הכריז וידל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן