news08.net/ads.txt

חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-1.7 מיליון ש”ח: 8 חודשי מאסר בפועל הוטלו על מנהל חברת עבודות עפר ברמלה

8 חודשי מאסר בפועל ו-5 חודשי מאסר על תנאי נגזרו על טאלב אבו גאנם, מנהל חברת “דקל הארץ בניין ותשתיות בע”מ”, בעקבות הרשעתו בעבירות של ניכוי חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-1.7 מיליון ש”ח.

 

בנוסף, כבוד השופט הישאם אבו שחאדה מבית משפט השלום ברמלה, הטיל על אבו גאנם קנס בסך 14,000 ₪, וקנס בסכום זה גם על החברה. התיק נוהל על ידי עו”ד מירי בנהרדיתי ועו”ד בלה פרנק דילר מהיחידה המשפטית מחוז מרכז ברשות המסים, לאחר חקירה של חקירות מע”מ ירושלים.

מגזר הדין עולה כי בשנת 2013, קיבלה חברת “דקל הארץ” העוסקת בתחום עבודות העפר, ומנהלה אבו גאנם, 3 חשבוניות הנחזות להיות חשבוניות מס בסכום כולל של 1,695,915 ₪, וזאת מבלי שעשו או התחייבו לעשות את העסקאות שלגביהן הוצאו החשבוניות. לאחר קבלת החשבוניות, רשם אותן אבו גאנם בספרי הנהלת החשבונות של החברה וניכה שלא כדין את סכומי המס המגולמים בהן בדיווחיה התקופתיים של החברה למע”מ. סכום המס שנוכה בגין החשבוניות עומד על 246,415 ₪.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן