news08.net/ads.txt

האם הרב מקרית מלאכי ביצע עבירות מין בקטינים? | כל הפרטים

משטרה מחוץ לחצר בית הכנסת

חקירת משטרת ישראל נגד צעיר כבן 22 תושב אשקלון, בחשד שניסה לסחוט באיומים כסף מרב קהילה בעיר קריית מלאכי – החקירה שנמשכה לאורך סוף השבוע, הובילה לחיזוק החשד כי החשוד פעל בשיטה דומה בעשרות מקרים נוספים, וכן להארכת מעצרו לפני זמן קצר.

ראשיתה של חקירת המשטרה בתלונה שהתקבלה במשטרה ע”י רב בעיר קריית מלאכי, לפיו במהלך השבוע החולף יצר עמו קשר אדם שאינו מכיר, והחל לאיים עליו כי אם לא יעביר לידיו סכום כסף של אלפי שקלים, יפיץ אודותיו מידע כי הוא ביצע עבירות מין בקטינים.

חוקרי תחנת קרית מלאכי, שהצליחו כאמור לעצור בשבוע שעבר את החשוד במהלך פעילות מתוחכמת, המשיכו לאורך סוף השבוע לחקור את החשוד וממצאים נוספים שנתפסו ברשותו, וחשפו כי החשוד פעל עפ”י החשד בשיטתיות ובדפוס פעולה דומה בעשרות מקרים נוספים, בהם יצר קשר עם גברים ברשתות החברתיות, תוך שעפ”י החשד מתחזה לקטינה, מפתה אותם לשיחות אינטימיות הכוללות שליחת תמונות, ובשלב זה פועל על מנת לסחוט מהם כספים תוך איומים כי אם לא יענו לדרישותיו יפיץ את ההתכתבויות.

עוד עלה החשד, כי חלק מקורבנותיו של החשוד, נענו לדרישותיו, וכך גרף לכיסו עפ”י החשד עשרות אלפי שקלים. לאור התפתחות חקירת המשטרה, נעתר לפני זמן קצר בימ”ש השלום לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של החשוד עד לתאריך 21.7.21

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן