news08.net/ads.txt

חשד להתעללות בפעוטון בשפלה: “בכינו יחד, כל ההורים”

אלימות אשה
המשטרה פתחה היום (שני) בחקירת חשד להתעללות ואלימות נגד ילדים מצד גננת וסייעת בפעוטון באחת מערי השפלה. החקירה נפתחה אחרי שכמה הורים לילדים בפעוטון הגיעו לתחנת המשטרה עם סרטים ממצלמות שהוצבו בגן, ובהם נראים המעשים. כך פורסם ב-Yent.
ההורים התאספו הבוקר בבית של אבא לאחד הילדים בגן שמצא את הסרטונים, והם צפו בהם יחד. משם הם יצאו יחד אל תחנת המשטרה כדי להגיש תלונה.

בעלת הגן המדובר מסרה: “הבוקר נדהמנו לגלות כי גננת וסייעת בגדו באמוננו ובאמון ההורים ופעלו לכאורה בניגוד לחוק, בניגוד גמור לערכים של הגן. הגן מאמין ודוגל בשקיפות מלאה, ולכן ועל אף שאין עלינו חובה מותקנת אצלנו מערכת מצלמות וטוב שכך. מכיוון שהאירועים נחשפו הודות לצפייה בסרטוני המצלמה שהצבנו בהסכמה בגן. המצלמות הוצבו מתוך אמונה באיכות הצוות, והיות שאין לנו מה להסתיר”. עוד הוסיפה. “כשנודע הדבר נפלו עלינו השמיים. הוגשה תלונה למשטרה, העברנו את כל הסרטונים למשטרה, מסרנו עדות, פעלנו להשעיית הגננות ודיווחנו לכל הגורמים הרלוונטיים. אנחנו שותפים לתחושה הקשה של ההורים ונעשה כל שצריך כדי לסייע במיצוי החקירה. אנו גן מסודר וותיק שפועל בהתאם להנחיות, וכשהורים מפקידים בידינו את היקר להם מכל אנו מחויבים לדאוג לשלומם. לא ננוח ולא נרגע עד שמי שפשע ישלם את מחיר הפגיעה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן