news08.net/ads.txt

חשד לניסיון פיגוע באילת: בן מיעוטים נתפס חמוש בסכין בטיילת הצפונית

בהמשך לכתבה הקודמת שפרסמנו בחדשות אפס שמונה, אודות ערבי שאיים לבצע פיגוע בעיר אילת, מדווחת משטרת ישראל כי שוטרי יחידת האופנועים של משטרת מרחב אילת עצרו בן מיעוטים כברשותו סכין בטיילת החופים הצפוניים.

במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח ע״י עובד במקום כי הוא מבחין בבן מיעוטים אוחז הסכין בידיו. שוטרי משטרת אילת שעובדים בימים אלו בכוחות מעובים, הוזעקו למקום האירוע ואיתרו את החשוד. בחיפוש בגופו אותרה סכין. החשוד עוכב לחקירה. מהמשטרה נמסר: “הודות לעירנות האזרח, תושייתו והדיווח המהיר, התאפשר טיפול מיידי וחתירה למגע של השוטרים למקום. אנו קוראים לאזרחים להמשיך ולהקפיד על עירנות ולגלות אזרחות טובה בדיווח אירועים למוקד 100”.

כזכור, לפני זמן קצר פרסמנו בחדשות 08: ערבי פרסם שהוא מתכוון לבצע פיגוע באילת – “המבצע הבא באילת”, כך כתב ברשתות החברתיות וגרם לבהלה רבה. משטרת אילת בכוחות מעובים בשל המצב הבטחוני והחל מאתמול החלה המשטרה בכוננות ובעיבוי כוחותיה. נוכחות שוטרים תורגש במרכזי הבילוי ומקומות הומי אדם. כמו כן, נוכחות מוגברת בשכונות וסביב מוסדות חינוך. בשתי הכניסות לעיר מוצבים מחסומים המאוישים ע״י שוטרים. אנו קוראים לאזרחים לגלות עירנות לסביבתם ולדווח למוקד 100 של משטרת ישראל בכל אירוע חריג.

ראש העירייה אלי לנקרי ברך את עבודת המשטרה ואת הפעולה המהירה של נציגת מוקד המצלמות – לידיה לבבי שהביאה לאיתור מהיר של החשוד והדגיש את החשיבות בערנות של הציבור. ״לעיר אילת יש מעטפת הגנה ושיתוף פעולה ייחודי בין כל גופי הביטחון, החירום וההצלה. פעלנו לתגבר את האבטחה וגם את פעולות המשטרה כולל איוש מחסומי הכניסה לעיר, לטובת ביטחון תושבי העיר והנופשים בה

על רקע גל הטרור הפוקד את הארץ כינס ראש העירייה – אלי לנקרי את גורמי הביטחון, החירום וההצלה העירוניים להערכת מצב והיערכות ביטחונית בהתאם. כחלק מהערכות בשגרה לחירום ולמען ביטחון תושבי העיר והנופשים בה, אוישו מחסומי הכניסה לעיר בכביש 90 דרך הערבה ובכביש 12 ממצפה רמון. בנוסף תגברה המשטרה את הנוכחות המשטרתית ברחבי העיר וצה”ל חיזק את מעטפת ההגנה על העיר. בפתח הדיון עדכן ראש העירייה, כי החל מאתמול (רביעי) ועד לשבוע הבא עם יציאת התלמידים לחופשת הפסח ביום חמישי הבא  תוגברה האבטחה בכל מוסדות החינוך. בנוסף, נוספו שלושה סיורים רכובים במהלך היום בסביבות מוסדות החינוך בדגש על גני הילדים. גם צוות המשל”ט העירוני באגף חירום וביטחון בעירייה המפעיל את מערך המצלמות העירוני הונחה לערנות יתרה. נצ”מ משה פינצי עדכן, כי המשטרה תגברה כאמור את כוחותיה כולל איוש המחסומים בכניסה לעיר. בנוסף, תודרכו הקב”טים בבתי המלון ובקניונים להגביר ערנות ולהקפיד על בדיקות. עוד עדכן מפקד המרחב, כי בימים אלה ובימי חג הפסח תשוב לפעול גם נקודה משטרת התיירות בטיילת וכך גם יחידת היס”מ – יחידת הסיור המיוחדת של המשטרה. בנוסף תתבצע פעילות סמויה ברחבי העיר לאיתור חריגים.

גם נציג האוגדה המרחבית של צה”ל עדכן על שילוב זרועות כולל תגבור חיילים וכוננות של צוות הלוט”ר. מפקד זירת ים סוף של חיל הים עדכן גם הוא על בדיקות קפדניות גם בגזרת הים. מפקד כב”ה (כבאות והצלה) עדכן על פריסה רחבה כולל נקודות הזנקה בחוף אלמוג ובאזור המלונות. גם מד”א עדכנו על כוננות כמו בכל הארץ. לצד ההערכות הביטחונית קיבלו הבוקר צוותי החינוך מנשר להורים המקבץ פעולות וכלים להתמודדות עם המצב. בנוסף הנחה ד”ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח”ק בעירייה את צוותי החינוך להפנות קשב רב והכלה למתרחש בבתי הספר בשיעורים ובהפסקות ולתגבר תורנויות מורים בחצרות. ראש העירייה ברך על שיתוף הפעולה ועל המעטפת הביטחונית, שנועדה להגן על העיר לצד ערנות הנדרשת מכולם על רקע האירועים האחרונים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן