news08.net/ads.txt

חשד: נער שלף אקדח במהלך וויכוח ברחובות: “עשיתי רוורס ועפתי מהמקום”

אולי זה אפקט הקורונה או שעמום החופש הגדול – תשפטו בעצמכם: רמי, תושב רחובות מספר על אירוע אלימות בין בני נוער אשר התרחש ברחוב דוד אלעזר בכפר גבירול. רמי משתף כי נתקל בנערים תוקפים אחד את השני כשלפתע אחד מהנערים שולף אקדח: “הזמנתי משטרה, לאחר 6-7 דקות אחרי שיצאתי מההלם”.
רמי משתף: “שלשום בלילה חזרתי לכיוון הבית בשעה 00:30. אני גר ברחובות ההולנדית אז רציתי לעשות קיצור דרך רחוב יהונתן. פניתי ימינה מהכביש הראשי של כפר גבירול לכיוון רחוב יהונתן – ממרחק של 300 מטר ממני ראיתי שני נערים עומדים באמצע הכביש ליד פיצה בכפר וכביכול רבים ביניהם. דחיפות, צועקים פנים מול פנים ומעיפים אחד לשני את הכובע – נראה מרחוק כמו התחלה של ריב”.
מרגע זה, רמי נחשף לרגע מבהיל: “שהתקרבתי למרחק של 50 מטר מהם אחד הנערים שלף אקדח וכיוון ללב של הבחור השני תוך כדי שהוא מצמיד אותו לרכב. בשלב הזה פשוט עשיתי רוורס ועפתי מהמקום תוך כדי שאני עושה רוורס בשיא הלחץ וכמעט נתקעתי במכונית חונה וגם נסעתי בכיוון ההפוך כי לא הספקתי לעשות פרסה כמו שצריך”.
לדבריו של רמי, משטרה הוזמנה למקום האירוע: “לאחר 6-7 דקות אחרי שיצאתי מההלם וירדה הפאניקה, המשטרה שלחה סייר. הם אמרו שלא ראו סימן למקרה אלימות וכנראה זה איזה סצנה מבוימת שהנערים חשבו שזה יהיה מצחיק להסריט”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן