חשיפה: הוריו של ילד בן 11 שנפגע בתאונת דרכים, הובהל אל בית החולים ועבר ניתוח קשה תוהים היכן הייתה המשטרה ומדוע לא נפתח תיק חקירה?

משטרה

מחדל חמור לשוטרי תחנת רחובות: ביום שלישי לקראת השעה 15:00 התקבלה קריאה במוקדי הרפואה והחרום בעיר על תאונת דרכים בכביש העוקף טשרנחובסקי, במהלכה נפגע ילד בן 11. כעת נבדקת הסוגיה: היכן הם היו ומדוע לא נפתח תיק חקירה במקום.

כוחות מגן דוד אדום שהגיעו למקום הבחינו בילד כשהוא שוכב על הכביש וסובל מפגיעה חמורה. אנשי הרפואה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו במצב בינוני אל בית החולים קפלן, שם עבר סדרת בדיקות והוכנס בבהילות לניתוח.

אולם הסיפור לא מתרחש דווקא בין כותלי בית החולים אלא נוגע כאמור לעבודת המשטרה בשטח. ל”רחובות היום” נודע כי שוטרי התחנה נקראו למקום, לא הבחינו באירוע מאחר והילד כבר פונה, עזבו את הזירה מבלי לבחון, לצלם או להפעיל בוחן תנועה ולמעשה המשיכו לדרכם.

גורם במשטרת רחובות אישר את הפרטים וחידד כי “כאשר מדובר בתאונת דרכים בין רכב להולך רגל, ניידת מחוייבת על פי הנוהל להגיע למקום ולרשום דוחות. כל שוטר במשטרת ישראל מכיר את הנוהל הזה ויודע שחובה עליו להזין בדוחות הפנימיים את הפרטים של כל המעורבים בתאונה. במקרים בהם הפציעה קשה או שמדובר במקרה רגיש, בוחני התנועה המרחביים מקבלים החלטה אם להגיע ולתעד את הזירה. נראה שכאן קרתה איזו תקלה ובתחנה מנסים לברר למה זה נפל בין הכסאות”.

הילד עבר בדיקות מקיפות ונכנס לחדר הניתוח לשחזור של השבר וקיבוע
הילד עבר בדיקות מקיפות ונכנס לחדר הניתוח לשחזור של השבר וקיבוע

יש לציין כי בשעת ערב מאוחרת יצרה משפחתו של הילד קשר עם תחנת משטרת רחובות בכדי לדעת כיצד עליהם להתנהל ומדוע לא הגיעו שוטרים לפגוש בהם ולבדוק את נסיבות התאונה. בשעת ערב מאוחרת הגיעו שוטרי התחנה לחדר הו מאושפז הילד וביקשו מבני המשפחה להגיע לתחנה ולמסור עדות מיד לאחר שחרורו מבית החולים.

ד”ר לב לפידוס, אורתופד מומחה בבית החולים קפלן, מסר באמצעות דוברות בית החולים כי “הילד הגיע לחדר מיון עם פציעה ברגל שמאל כתוצאה מהתאונה. לאחר בדיקות מקיפות הוא נכנס לחדר הניתוח והמומחים ביצעו שחזור של השבר וקיבוע פנימי. הוא עבר להמשך אשפוז במחלקת ילדים במצב יציב”.

מדוברות המשטרה נמסר: “במשטרת ישראל התקבל דיווח בשעה 14:52 על האירוע. בשעה 14:54 יצאה ניידת לכיוון והגיעה בתוך 10 דקות למקום. מדובר בילד שנפצע באורח קל ופונה לטיפול רפואי, נסיבות האירוע נבדקות”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן