חשף מנהרות חמאס | מצטיין מפקד פיקוד הדרום: אושר שטרית מדימונה

במסגרת תפקידו, מתעסק רבות בנושאי התת קרקע, בקידוח לפגיעה במנהרות. במבצע ״צוק איתן״ היה בין אלו שחשפו והשמידו מנהרות של ארגון הטרור חמאס

כבוד לדימונה: בין כלל מצטייני מפקד פיקוד דרום, אלוף אליעזר טולדנו לכבוד יום העצמאות ה-75 נבחר מנהל עבודה במערך ההנדסה בפיקוד דרום, רס״ר אושר שטרית. 

רס״ר אושר שטרית, בן 31 מדימונה, נשוי ואב לשתי בנות. אשתו משרתת גם כן בפיקוד דרום בתור רמ״ד נגדים ומתנדבים בלוגיסטיקה.

הוא התגייס לחיל הנדסה בשנת 2009, לצמ״ה 65 ברצועת עזה בגזרה הצפונית כמנהל עבודה. אח״כ היה מפקד מחלקת קידוח מנהרות פלוגה עבודה בגזרה הדרומית ומזה שלוש שנים משרת בהנדסה בפיקוד דרום.

במסגרת תפקידו, מתעסק רבות בנושאי התת קרקע, בקידוח לפגיעה במנהרות. במבצע ״צוק איתן״ היה בין אלו שחשפו והשמידו מנהרות של ארגון הטרור חמאס.

לדבריו, מיד אחרי צוק איתן הבין במה הם מתעסקים – ורק אז החל שינוי מהותי בתחום התת קרקע.

על הצטיינותו סיפר בהתרגשות: ״זה מראה שמעריכים ורואים שעבודה והמאמץ שאנו עושים בלוותר על הבית ומשפחה לטובת משימות חשובות בצה״ל ולאימון כוחות לתמרון. ברמה האישית זה מאוד חשוב לי, חיכיתי הרבה זמן והפלוגות במהלך השנים עשו מאמצים גדולים כך בסוף זה הגיע״.

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן