news08.net/ads.txt

חשש באילת: נופשים שמפירים בידוד מדביקים את תושבי העיר

אילת, ים

באילת חשים דאגה רבה סביב העלייה בתחלואה בימים האחרונים, זאת למרות שהיא נחשבת עיר ירוקה. באילת מעריכים שהסיבה לכך היא נופשים רבים שהגיעו לעיר והפרו בידוד, או לחילופין הגיעו חולים – הפיצו את הנגיף בין התושבים.

אמנם ביום ראשון האחרון נרשמו בקרב תושבי אילת מספר חד ספרתי של חולים, אך בימים האחרונים החלה העלייה שהדאיגה את צמרת העירייה.  כך למשל, אתמול (רביעי) נרשמו בעיר 14 חולים חדשים מתוך 106 בדיקות, מה שמצביע על 13.2% חיוביים מהתושבים. בשבוע האחרון נוספו 47 חולים חדשים בעיר, ונכון לאתמול ישנם 104 חולים פעילים.

על פי הערכות, הסיבה לעלייה החדה בתחלואה היא הגעתם של ישראלים לנופש שהפרו בידוד, או לחילופים הגיעו חולים והדביקו את תושבי העיר. הדבר אינו ניתן לגילוי באמצעות הנתונים, שכן כל חולה נרשם על העיר בה הוא מתגורר. מבדיקה שערכנו, מוקד ההדבקות הוא באיזורי התיירות שבעיר כמו מלונות וקניונים.

העירייה מבקשת מכל מי שמתכנן לנפוש בעיר ויש לו סימפטומים של הנגיף לגלות אחריות – ולדחות את חופשתו. זאת, לצד הניסיון של העירייה לשמור על ציבור הנופשים בעיר.

“עשינו מאמצים רבים לשמור את אילת עיר ירוקה”, אמר ראש עירית אילת מאיר יצחק הלוי. “בחודשיים האחרונים היה שיא של כל הזמנים בתיירות לאילת. העיר אילת קיבלה בחודשיים האחרונים מספר שיא של ישראלים קרוב לחצי מליון נופשים. חשוב שהמבקרים בעיר ישמרו על עצמם ועל תושבי העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן