news08.net/ads.txt

חשש לירי טילים על דרום הארץ | כבישים נסגרו ותנועת הרכבות הופסקה

חשש לירי טילים על דרום הארץ-כבישים נסגרו ותנועת הרכבות בין אשקלון לשדרות הופסקה.

מדובר צה”ל נמסר: צה”ל ביצע גם הלילה מבצע מעצרים נרחב ביהודה ושומרון. לאור הערכת המצב ובעקבות פעילויות טרור המזוהות עם ארגון הטרור הג׳יהאד האיסלאמי, הוחלט הבוקר (ג׳) על חסימות אזורים וצירים סמוכים לגדר המערכת ברצועת עזה. האזורים שייחסמו הינם כלל צירי הגישה החקלאיים מערבית לכביש 232.

בנוסף, ייסגרו גם הצירים הבאים:

כביש מספר 4 – מצומת זיקים עד כביש הגישה למעבר ארז.

כביש מספר 34 – מצומת יד מרדכי ועד צומת ניר עם.

כביש מספר 232 – מניר עם ועד לכרם שלום.

כמו כן, תיאסר כניסה לגבעת ״קובי״ (״אנדרטת הארבעה״) בשדרות, לאנדרטת ״החץ השחור״, לגבעת הפעמונים על שם אסף סיבוני ז״ל, לגבעת נזמית ולגבעת ״הפרש הבודד״. בנוסף, הוחלט על סגירת חוף זיקים למבקרים ועל עצירת תנועת הרכבות בין אשקלון לשדרות וסגירת מעבר ארז לתנועת פועלים. יודגש כי המרחב יסגר לתנועה מחשש לאיום ישיר ועל מנת למנוע פגיעה אפשרית באזרחים.

מפת חסימות הכבישים

עדכון רכבת ישראל
בהנחיית גורמי הבטחון, לא תחודש הבוקר (שלישי) תנועת הרכבות בין תחנות אשקלון (מצפון) ונתיבות (מדרום), ותחנת שדרות תיסגר זמנית. היסעים הוזמנו לתחנות נתיבות, שדרות, אשקלון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן