news08.net/ads.txt

חשש לסגר; בנט: “יהיו עשרות אלפי מאומתים ביום כבר בזמן הקרוב”

הגל החמישי בעיצומו והחשש הגדול הוא מסגר שעלול להוביל שוב לקריסת הכלכלה. בממשלה לא ממהרים להכריז על אפשרות כזו בריש גלי אולם בחדרי חדרים המילה הזו – סגר – עולה לא אחת. לפי כאן חדשות, סגר הוא מצב אפשרי בהחלט לאור הנתונים. ראש תחום הבריאות בערוץ קטי דור דיווחה אמש, כי בכירי מערכת הבריאות ידרשו סגר מוחלט כאשר נגיע ל-1,200 עד 1,500 מאושפזים במצב קשה מחשש לקריסת בתי החולים. עוד מעריכים במשרד הבריאות כי בשל ההדבקה הגבוהה של האומיקרון, נגיע לשיא בתחלואה הקשה בעוד כארבעה שבועות, שיעמוד על כ-300-250 חולים קשים ביום.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס לאומיקרון בפתח ישיבת הממשלה. “בעניין האומיקרון – כולנו כבר מרגישים את העלייה בהידבקות ואנחנו צפויים לראות הכפלה, ואז הכפלה של הכפלה בימים הקרובים. שיהיה ברור, ככה זה עובד. גם אם יש מי מאיתנו שמעדיף להדחיק – בקרוב מאוד הוא כבר לא יוכל. יהיו עשרות אלפי מאומתים ביום כבר בזמן הקרוב.

במקביל לעומס הצפוי בבתי החולים, צריך לזכור, שגם מצב של עשרות אלפי מאומתים ביום, הוא קשה מאוד לניהול מבחינה לוגיסטית. אלה מספרים שהעולם לא הכיר, וגם אנחנו לא הכרנו. לכן, אנחנו רואים, למשל, עומס כבד בבדיקות ואנחנו פועלים ברגעים אלה למצוא פתרונות. לסיכום, הסערה מגיעה אלינו בימים אלה ממש. יהיה קשה, אבל בהתנהגות נכונה ואחראית, ביחד, אנחנו נצלח אותה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן