news08.net/ads.txt

טאבלטים לילדים במקום זיקוקים; ראש מינהל שח”ק, ד”ר דרורי גניאל: “המציאות מחייבת אותנו למצוא פתרונות יצירתיים”

60 ילדי אילת קיבלו השבוע טאבלט חדש שנרכש בהנחיית ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי מכספי הזיקוקים שבוטלו ביום העצמאות האחרון. 50 מחשבים נוספים שנתרמו על ידי תושבים הושמשו על ידי חניכי תנועת הנוער “נטע” למנהיגות טכנולוגית וחולקו גם הם לילדי אילת.

 

בצל משבר הקורונה בהם שהו תלמידי אילת כמו התושבים בבתים ולמדו מרחוק בצורה מקוונת משך שבועות ארוכים, עלה הצורך במספר רב של מחשבים עבור הילדים, במיוחד בבתים בהם יש מספר אחים שנאלצים ללמוד באמצעות מחשב אחד. במהלך התקופה, פעלו עיריית אילת באמצעות מינהל שח”ק, אגף החינוך ואגף התקשוב, לגייס עשרות מחשבים כולל השאלת מחשבים מבתי הספר.

 לצד זאת, החליט כאמור ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי, לבטל ביום העצמאות האחרון את הזיקוקים ומתקציב זה לרכוש טאבלטים חדשים לילדי אילת. בתקציב שנחסך, נרכשו 60 טאבלטים שמחולקים בימים אלה לתלמידים שהומלצו על ידי בתי הספר ונבחרו ע”י ועדה מקצועית של מינהל שח”ק בעירייה. את החלוקה ואיסוף הנתונים מרכז נחמיה פריאל.

 בנוסף, ביחד עם חניכי תנועת הנוער נטע בהובלה של שחף מאיר – נציגת התנועה, הצליחו בני הנוער להרכיב עוד כ – 50 ערכות מחשב שמתאימות ללמידה. את הערכות אספו בסיוע של רבים מתושבי העיר שתרמו ציוד מחשבים שלא בשימוש. הערכות נאספו ושופצו על ידי חניכי נטע ונמסרו למשפחות שנבחרו גם כן על ידי הוועדה.

 ראש מינהל שח”ק, ד”ר דרורי גניאל: “המציאות מחייבת אותנו למצוא פתרונות יצירתיים. כל הכבוד לראש העירייה על היוזמה לבטל את הזיקוקים לטובת טאבלטים לתלמידים. מינהל שח”ק עושה ויעשה ככל יכולתו על מנת לספק את האמצעים והתנאים המתאימים לכל הילדים ובני הנוער בעיר ולצמצום הפער הדיגיטלי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן