news08.net/ads.txt

כך חולצה טבעת מאצבעו של ילד ברחובות

הטבעת חולצה בשלום וללא כאב מאצבעו של הילד בעזרת כלים מתאימים ע”י מתנדבי ידידים

סיפור כואב עם סוף טוב. בצאת השבת התקבלה קריאה לא שגרתית במוקד ידידים אודות ילד שאצבעו נתקעה בתוך טבעת בביתו, ברחוב וייסבורג ברחובות.

מיד עם קבלת הקריאה בקבוצת החירום, נענו אליה מתנדבי סניף רחובות: דור אלול – אחראי מתנדבים בסניף, אליהו אבוטבול, מאור ישראלוב וישראל שלומי. בעבודת צוות, בסבלנות ויצירתיות, חילצו המתנדבים את אצבעו של הילד בבטחה ובשלום.

“הייתי בבית כשהתקבלה קריאת החירום על ילד קטן שאצבע ידו נתקעה בטבעת”, סיפר דור אלול. “לא התמהמהתי ויצאתי מיד למקום האירוע, כשמתנדבים נוספים מצטרפים אליי. כשהגענו ראינו שהטבעת לוחצת על האצבע ומקשה על זרימת הדם. מיד התחלנו בנסיון לחילוץ האצבע מהטבעת באמצעות כלים ייעודיים שונים, תוך שאנו נזהרים שלא לגרום לפציעה בכף היד. לשמחתנו הילד היה סבלני ורגוע, וכעבור כדקה וחצי הצלחנו לנתק את הטבעת, ולשחרר את האצבע במיומנות ובעדינות בלי לגרום נזק או חבלה. האבא הודה מאוד ושיבח את התושיה ומהירות הסיוע שלנו”.

בכל מקרה של חילוץ חירום, יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צפו בתיעוד החילוץ >>

צילום: דוברות ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן