טורניר הסטריטבול ברחובות – חוזר ובגדול!

עיריית רחובות והחברה העירונית ממשיכות את המסורת המוצלחת של השנים האחרונות ופותחות גם הקיץ את ההרשמה לטורניר סטריטבול רחובות 3

X3 הרשמי, בשיתוף משרד התרבות והספורט, איגוד הכדורסל אליצור ישראל והכדור הכתום. הטורניר יתקיים ב-11-10 באוגוסט, בספורטק רחובות, כשההרשמה תיסגר ב-8.8 בשעה 22:00

עיריית רחובות והחברה העירונית, מזמינות את תושבי העיר חובבי הספורט, בדגש על תחום הכדורסל, לטורניר הסטריטבול הרשמי הגדול בישראל, שיתקיים בחופשת הקיץ, בין התאריכים 10-11.8.2022, בספורטק רחובות.

הטורניר בנוי בשיטת שלב הבתים, בו מחלקים את כל המשתתפים לבתים, 4 קבוצות בכל בית, ולאחריו הצלבה בשיטת נוק-אאוט (המפסיד הולך הביתה).

כל קבוצה בנויה מ-4 שחקנים, הנרשמים מראש ויחד לטורניר כקבוצה, כאשר 3 משחקים והרביעי שחקן חילוף.

הטורניר מחולק ל-7 קטגוריות, לפי גילאים:

קט-סל: שנתונים 2010 ומעלה

ילדים: שנתונים 2009-2008

ילדות: שנתונים 2007 ומעלה

נערים: שנתונים 2007-2006

נערות + בוגרות: שנתונים 2006 ומטה

נוער: שנתונים 2005-2004

בוגרים: שנתונים 2003 ומטה

שימו לב – בכל קטגוריית גיל, מספר המקומות מוגבל, לכן מומלץ להקדים את ההרשמה.

המשחקים יתקיימו לפי הפירוט הבא:

10.8.22: קט-סל, ילדים, נערים וילדות

11.8.22: נוער, בוגרים, נערות ובוגרות

את הטורניר ילוו שופטים, אנשי צוות, הנהלה ומזכירות שייתנו מענה לשחקנים בכל צורך שיעלה. המשתתפים יקבלו גופיה ממותגת בצבע הקבוצה, גביעים, מדליות והקבוצה הזוכה בכל קטגוריה תקבל פרס קבוצתי על סך 1200 ₪ בתווי קניה לחנות טים ספורט ברמלה.

עלות ההשתתפות: בהרשמה מוקדמת, עד לתאריך ה-13.7 בחצות – 150 ₪ לקבוצה (סבב א’ של הרשמה). עלות ההרשמה בסבב ב’, בין התאריכים ה-14-27.7, הינה 200 ₪ עבור קבוצה. החל מה-28.7 ועד סגירת ההרשמה ב-8.8.22 בשעה 22:00 עלות ההרשמה תעמוד על 250 ₪ לקבוצה.

להרשמה לחצו כאן >> bit.ly/3yi8Mj4

רחמים מלול, ראש העיר: “הספורט העממי הוא אחת מהדרכים שבהן אנו פועלים לעודד את הפעילות הגופנית בקרב תושבי העיר. הסטריטבול הוא אחד מהפעילויות הייחודיות בקיץ בתחום הספורט ואני קורא לתושבות ותושבים לבוא וליהנות בקיץ מחוויה של ספורט ותחרות”.

ח”מ רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט בעיריית רחובות: “עיריית רחובות פועלת כל העת לקידום זמן האיכות ותרבות הספורט ברחובות ואנו מקווים לראות גם השנה מאות מתושבי רחובות לוקחים חלק בחגיגת הכדורסל שהפכה כבר למסורת מבורכת בעיר”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית רחובות: “במסגרת פעילויות הקיץ הרבות שיוזמת ומפיקה החברה העירונית לטובת תושבי העיר, יתקיים טורניר הסטריטבול הרשמי הגדול בישראל, שיאפשר לתושבי העיר חובבי הספורט להשתתף בפעילות ספורטיבית, תחרותית, מגבשת ומהנה. מוזמנים להירשם, ניפגש בספורטק!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן