טורניר כדורגל בין בתי הספר בלוד

ילדי בתי הספר מכל המגזרים בעיר השתתפו השבוע בטורניר כדורגל

השבוע נערך בלוד טורניר כדורגל בין ילדי בתי הספר בעיר. הטורניר נערך באיצטדיון העירוני, ואורגן ע”י הנהלת קבוצת הכדורגל של הפועל לוד. הפועל לוד אירחה בין היתר ילדים משלושה בתי ספר של הגרעין התורני וילדים מכל המגזרים בעיר: יהודים, מוסלמים ונוצרים.

הטורניר התקיים באווירה חגיגית וידידותית, כשבשיאו התקיים משחק בין נבחרת ילדים מבתי ספר ערבים לנבחרת ילדים מבתי ספר יהודים.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, הגיע לצפות במשחקי הטורניר. הוא ברך את הילדים, והודה לאופיר רגב, מנהל הפועל לוד, ולאייל פולטיגר, מנהל מחלקת הילדים, על היוזמה לקירוב לבבות בעיר שידועה באחווה, בחיים משותפים ובשוויון שהיא מקיימת בין כל תושביה, בני כל המגזרים. בהוראת ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, ומנהל האיצטדיון, אהרון זיתון, תלו עובדי העירייה את דגלי המדינה באיצטדיון, מה ששיווה לאירוע נופך חגיגי ופטריוטי.

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

 

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן