news08.net/ads.txt

טורניר כדורשת מוצלח בלוד בסימן יום האישה

בסיום הטורניר הוכרזה קבוצת “חולדה” כאלופת דרג א’. קבוצת עזריה זכתה באליפות דרג ב’

כדורשת: עוד טורניר כדורשת מוצלח התקיים בלוד

ענף הכדורשת הולך וצובר תאוצה בעיר לוד.

מדיניות אגף הספורט, לצרף כמה שיותר תושבים למעגלי הספורט והפעילות הגופנית, ובמיוחד נשים, במגוון חוגים, קבוצות ספורט ופעילויות המתקיימות בעיר באופן תדיר.

בסימן יום האישה הבינלאומי, התקיים באולם הספורט “נועם נריה” שבלוד טורניר כדורשת נוסף, שנחל הצלחה רבה.

הטורניר הוא פרי יוזמה ושיתוף של אגף הספורט עם מועצת אזורית גזר. בטורניר השתתפו 8 קבוצות אשר התחרו במקביל בשני בתים, דרג א’ ומדרג ב’.

בדרג א’ התחרו הקבוצות “חולדה”, סיסטרלוד”, בנק לאומי ובית חשמונאי. בדרג ב’ התחרו קבוצות עזריה, כרמי יוסף, שעלבים ועיריית לוד.

הטורניר אורגן ונוהל ע”י אגף הספורט, בהובלתם של מזל טייב ומנהל מחלקת הספורט ירון זרד. הילה גרטן הובילה את הטורניר מטעם מועצת גזר.

הייתה זו חוויה ספורטיבית מהנה ומרעננת. השחקניות הביעו את תודתן והערכתן על האירוח הלבבי של העיר לוד, שבמסגרתו הוגש לשחקניות כיבוד בריא ושתייה חמה וקרה.

בסיום הטורניר הוכרזה קבוצת “חולדה” כאלופת דרג א’. קבוצת עזריה זכתה באליפות דרג ב’.

לאחר טקס הענקת הגביעים, אמרה חברת המועצה אלווירה קוליחמן: “זאת הייתה, כרגיל, חוויה ספורטיבית מאתגרת, מלאה באנרגיות ובתחרותיות חיובית. יש לציין לטובה את אגף הספורט, שעורך מדי מספר חודשים טורניר קבוצות כדורשת נשים מהנה ומלא בחוויות. הארגון המקצועי, האווירה הספורטיבית והאחדות הנשית, יכולים לשמש סמל ומופת לערים אחרות, ומהווים גאווה אמיתית לעיר לוד, שהנהגתה דואגת לפעילויות ספורטיביות לתושבי העיר. תודה לאגף הספורט, לחברי לסיעה, אריה לוי, מחזיק תיק הספורט, למזל טייב ולירון זרד, על שיתוף הפעולה”.

מזל טייב סיכמה: “מאז כניסתי לתפקיד, ארגנתי מספר גדול של טורנירים בעיר. בכל סיום טורניר אני מרגישה התרוממות רוח וסיפוק. הפרגונים וההנאה של המשתתפות, נותנים לי דלק להמשיך ביוזמות ספורטיביות בפרט, ובכלל, ביוזמות חיוביות, והכל למען קידומה של עיר הולדתי!”.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן