news08.net/ads.txt

טורניר קט-רגל לזכרה של הפראמדיקית עמית מן ז”ל, בהשתתפות ותיקי נבחרת ישראל

חן בוקר אמר שרה את ההמנון הלאומי: “”הייתה לי הזכות לשיר את “התקווה” שם כנציגת המשפחה, בנר שישי של חג האור. ‘עוד לא אבדה תקוותנו’, גם כשהכל שבור”

“כבר למעלה מחודשיים שבכל פעם שהרדיו מנגן המחשבות רצות וגם כשהמוזיקה קצת יותר אופטימית יש תחושת מועקה בגרון”, כך ציינה היום אשת התקשורת חן בוקר-אמר, ברשומה שפרסמה ברשתות החברתיות לאחר שהוזמנה לשיר את ההמנון הלאומי באירוע שנערך לזכרה של הפראמדיקית עמית מן שנרצחה במתקפת החמאס. עמית שנרצחה בעודה מצילה חיים בקיבוץ בארי, הייתה בת דודתה של חן.

“הייתה לי הזכות לשיר את “התקווה” שם כנציגת המשפחה, בנר שישי של חג האור. ‘עוד לא אבדה תקוותנו’, גם כשהכל שבור”, הוסיפה.

האירוע המרגש נערך לזכרה של עמית ז”ל בהשתתפות וותיקי נבחרת ישראל בכדורגל שקיימו טורניר קט-רגל, בהיכל הספורט ע”ש רלף קליין ביבנה.

את האירוע שהנחתה בחן רב השחקנית אגם בל, יזמו מתנדב מד”א מאיר לוי ואחראי הליגות הוותיקות בהתאחדות לכדורגל אדיב שרעבי, יחד עם ההתאחדות לכדורגל, מגן דוד אדום, מכבי ישראל, עיריית יבנה ומשפחתה של עמית ז”ל. ותיקי נבחרת ישראל כללה את משה סיני, אלון חזן, לירן שטראובר, רפי כהן, מאור מליקסון, סתיו אלימלך, אביתר אילוז, יוסי בניון, אופיר חיים, ברוך דגו, דניאל סופר, קארין סנדל, גיא לוזון, אלון חרזי, תומר חמד, אורחי כבוד שחקני נבחרת ישראל לשעבר – אבי נמני, רונן חרזי, חיים רביבו, אמיר שלח ופיני בלילי, והזמר אייל גולן שליוו את האם רחל ובני המשפחה. ממכבי ישראל כיבדו בנוכחותם אופיר פינס היו”ר, נאור גלילי המנכ”ל, לירון כהן הסמנכ”לית, אור שיניוק מנהל אגף הספורט.

וותיקי נבחרת ישראל אירחו בטורניר את נבחרת מד”א ואת המשחק שפטו לילך אסולין ואיציק כהן. בנוסף, במהלך האירוע חולקו תעודות הוקרה למתנדבי מד”א תושבי יבנה, על פועלם במלחמת “חרבות ברזל”.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הפייסבוק השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן