news08.net/ads.txt

אמיר ירון: תושבי עקרון המתנגדים לסגירת הבנק היחידי ביישוב שלהם!

אמיר ירון (1)

אנשי השבוע שלי: תושבי עקרון המתנגדים לסגירת הבנק היחידי ביישוב שלהם! מחאת תושבי קריית עקרון כנגד סגירת סניף בנק הפועלים מוצדקת ומחויבת המציאות 

זה הפך לאחרונה לטרנד ולאופנה לסגור סניפים של הבנקים. זה הולך שלב אחרי שלב, לא במכה אחת – כנראה כדי לא לעורר זעם ציבורי, אך נראה שהפעם הגזימו מנהלי הבנק! יש לזכור שסניף בנק הפועלים הוא סניף הבנק היחידי בקריית עקרון, יישוב שמספר הוותיקים שבו הוא גדול, ולדרוש מהם לקבל את שירותי הבנק ביישובים סמוכים זו גזירה קשה ביותר. נכון שאם נבחן את המאזנים ואת ספרי החשבונות יהיה מי שינסה להוכיח שזה לא כדאי כלכלית להמשיך  ולהפעיל את הסניף, אבל איפה הרגישות החברתית?

איפה היחס לציבור גדול של חוסכים שפקדו את הסניף במשך שנות דור? איפה היחס לציבור גדול שנהנה שנים רבות משירותי בנק הסמוכים לבית – ואז מתקבלת ההודעה הדרמטית שהסניף ייסגר! אולי שכחו בבנק שהציבור הוותיק לא בהכרח יודע לבצע פעולות חשבונאיות באמצעות המחשב. רבים מהם לא נעזרים במחשב כדי לבדוק את מצבם הכספי, הרי ציבורים אחרים ימצאו את הפתרון לסגירת הסניף, בעיקר הצעירים שנולדו לתוך עולם המחשבים – הם יגיעו (אולי) בקלות למזכרת בתיה או לרחובות, הם ייעזרו במחשב ויתקתקו את הפעולות החשבונאיות בלא קושי במחשב, להם פחות חשוב איפה ימוקם הסניף, אבל מה יעשו הוותיקים שאין באפשרותם להגיע ליישובים הסמוכים? שיצטרכו לעלות על האוטובוס ולהעביר זמן רב בדרכים כדי להגיע לסניף הקרוב? שלא לדבר על ההוצאות הכספיות הכרוכות בנסיעות אלה – כאשר עבור הגמלאים זהו נתח חשוב מהגמלה שלהם?!

האם מישהו העלה על דעתו שציבור זה ישתמש במחשב לביצוע פעולות בנקאיות? יעשו טוב בבנק אם יהיו קשובים לרחשי הלב של הציבור הוותיק בקרייה, שזועמים על ההחלטה וינסו למצוא פתרון ראוי ויצירתי. אולי חלק מהפתרון חייב לעבור דרך הקמת שלוחה קדמית של הבנק בקרייה שתאפשר בעיקר לוותיקים לקבל שירותי בנק קרוב לבית. עשו טוב תושבי הקריה שהחלו בפעולות מחאה, בתקוה לגייס את כל התושבים כנגד ההחלטה האומללה. אסור להשאיר את הגמלאים ואת וותיקי היישוב לבד, כולם חייבים להירתם למחאה ציבורית! צעירים כגמלאים, וכל פתרון חייב להיות על השולחן.

לפעמים עושה רושם שקברניטי הבנק שכחו את ימי המחאה החברתית בה יצאו מאות אלפים לרחובות. אז נכון שמחאה כזו לא תתממש בקריית עקרון, אבל דבר אחד הוכח מעבר לכל ספק שלציבור ולמחאה הציבורית יש כח עצום, ואם בבנק הפועלים לא יפנימו זאת הם יפגשו מול הסניף הקיים את כל תושבי קרית עקרון!הגיע הזמן שנתגייס כולנו לתמיכה בהורים שלנו, בוותיקים שיש להם זכויות רבות בכל פינה ובכל מקום ועלינו מוטלת החובה להיאבק במלוא הכח כדי לשמור על כבודם ולא פחות מכך על איכות חייהם וכעת – זה צו השעה!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן