news08.net/ads.txt

טור דעה | תושבי רמלה, תפסיקו לזרוק את הזבל ברחובות! וידל, חלק להם דו”חות!

לפתוח את הרשת החברתית ולקרוא כל כך הרבה רוע וחוסר צדק כלפי מנהיגי העיר בכלל וראש העיר בפרט (לקרוא לו רודן? השתגעתם? איפה גדלתם? מי הביא אתכם לעולם?) – וזהו קומץ, אי אפשר להאשים בטיפשות הזאת את כלל אוכלוסיית רמלה, זה אות קומץ, שכל מה שמעניין אותו הוא להכפיש את ראש העיר ו/או את עובדי העיריה.

אין לי בעיה עם המון דברים שנאמרים ונזרקים לחלל האוויר. ההפך, זה הרי ידוע שכולם גיבורים גדולים מאחורי מסך ומקלדת, אולם לפני זמן קצר בהיתי בפוסט ההזוי שצירפתי תצלום ממנו למעלה ובו תושב העיר, מפרסם תצלומים עם ערמות של זבל ברחבי העיר ומאשים את ראש העיר. על זה קשה לי לשתוק. למה? משום שהיחידים שאשמים בערמות הזבל האלה הם התושבים.

ייתכן ועירית רמלה צריכה להגביר את הניקיון בעיקר משום שמדובר בפחות מחודש ימים לפני פסח והרי ידוע שלקראת חג האביב, כולם עסוקים בניקיונות והוצאת האגירות החוצה. זה גם בדיוק הזמן להציב מצלמות בשכונות ולבדוק מיהם אותם חצופים שזורקים ארגזים ושקיות על הרצפה. אם התושבים כל כך מלוכלכים, ומלכלכים – שישלמו.

יש דברים שראש עיר אחראי להם – ויש דברים שהתושבים צריכים להכניס טוב טוב לראש. לזרוק מהחלון אשפה או להניח אשפה ליד הזבל ולא בתוך זה כבר חינוך 0 אה, ובזה ראש העיר וידל אשם. לו הייתי היועצת שלו, הייתי מבקשת שיחנך את התושבים שלו ויתחיל לחלק דו”חות למי שזורק את הזבל – ולא במקום. או אז מה יגידו? ראש העיר מחלק דו”חות. חלאס, מתייפייפים, נמאסתם.

נ.ב, דירבאלאק תושבי רמלה, תפסיקו לזרוק את הזבל ברחובות. אתם יודעים, זבל מי שמלכלך (תרתי משמע).

(צילום מסך סעיף 27 לחוק זכויות יוצרים)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן