טיל נחת ברחובות | מרקוביץ’: “ערב לא פשוט עבר עלינו”, בלום: “אף ארגון טרור לא ישבור את רוחנו”

זהר בלום מחזיק תיק החינוך: “מחר לא יתקיימו הלימודים”

ממלא מקום ראש העיר זהר בלום וסגן ראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ’, ליוו לאורך הערב (חמישי) את ראש העירייה רחמים מלול במצב החירום אליו נקלעו בעקבות האסון ברחוב סמילינסקי ברחובות שם נפל הטיל, פגע פגיעה ישירה בבניין והתוצאה הטראגית: הרוג ופצועים רבים.

“ערב לא פשוט עבר עלינו”, ציין עוד” מרקוביץ’. “לצערנו הרב פגיעה ישירה של טיל בבניין מגורים ברחוב סמילנסקי גרמה לנפגעים ולנזק לרכוש. במהלך הערב לצד הסקירה בשטח עם כוחות הבטחון וההצלה דאגנו לדיירים בבניין, וכעת הצוותים שלי מאגף חזות העיר דואגים לנקות את הרחוב ולהחזיר את המצב לשגרה מהר ככל אפשר. אני מאחל לכולנו לילה שקט ורגוע וכמובן החלמה מהירה לכל הפצועים”, הוסיף.

זהר בלום אמר: “אף ארגון טרור לא ישבור את רוחם של תושבי רחובות ומדינת ישראל. ראשית כל, תנחומיי למשפחתו של ההרוג ואיחולי החלמה מהירה ושלמה לפצועים. ברגעים אלה אני נמצא בשטח יחד עם הנהלת העיר, אנשי כוחות הביטחון וההצלה. אנו נבצע הערכת מצב ונעדכן את התושבים לגבי ההתנהלות ביממה הקרובה.

“מחר לא יתקיימו לימודים בכלל מוסדות החינוך, כולל חינוך מיוחד. הודעה על לימודים מרחוק תצא ישירות ממוסדות החינוך. אני מחזק את ידי זרועות הביטחון במלחמתם בטרור ומשוכנע כי יגבו מחיר כבד מארגוני הטרור על פשעיהם הנתעבים. הנחתי את השירות הפסיכולוגי והצוותים החינוכיים שיעמדו לשירותכם ולמען הילדים שלנו. אני מאחל לכולנו לילה שקט”.

רקטה פגעה בבניין ברחובות, הרוג ופצועים רבים בזירה
בתום הערכת מצב ברחובות: לא יתקיימו לימודים מחר

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: פייסבוק - זהר בלום, יניב מרקוביץ' | דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן