news08.net/ads.txt

טיפולי דיקור סיני למבוטחי כללית – בגדרה

רשת כללית רפואה משלימה מרחיבה את פעילותה ופותחת שלוחה חדשה בגדרה, ברחוב דרך ארץ 1 בסמוך למרכז הרפואי הרצפלד.

בשלוחה יינתנו טיפולי דיקור סיני על ידי מטפלים מוסמכים ומקצועיים של הרשת. השלוחה תשויך למרפאת נס ציונה והיא תנוהל על ידי מזל אמראבי, המנהלת האדמיניסטרטיבית. הטיפולים יינתנו בימי ראשון בין השעות 09:00-14:00.

דיקור סיני עשוי לקדם תהליכי ריפוי טבעיים בגוף, לשפר את זרימת הדם, לתמוך בתפקוד מערכת העיכול, לסייע בסילוק רעלים ועוד. בנוסף, הדיקור מעניק תמיכה לטיפול הרפואי בשורה ארוכה של מצבים רפואיים נפוצים, כגון כאבי ראש ומיגרנות, בעיות שלד ושרירים, בעיות פריון, תסמונת קדם וסתית, חרדה, מתח ולחץ נפשי, ביות שינה, בעיות מערכת הנשימה, בעיות קשב וריכוז, לחץ דם גבוה ועוד.

 כל הטיפולים בכללית רפואה משלימה מתבצעים לאחר ייעוץ מקדים עם רופא, שמתאים את תוכנית הטיפולים לכל מטופל באופן אישי.

ד”ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: “אנו, בכללית רפואה משלימה, שמחים להעמיק את שיתוף הפעולה עם מרפאות כללית ולפתוח שלוחות נוספות ברחבי הארץ, שייתנו מענה לביקוש ההולך וגובר לטיפולי הרפואה המשלימה. השלוחה החדשה בגדרה תאפשר לקהל המטופלים לקבל סיוע במגוון רחב של בעיות רפואיות כמה שיותר קרוב לבית”.

צילום: מזל אמראבי | FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן