news08.net/ads.txt

טיפים שווים לעיצוב שולחן לחג השבועות

מיה נפתלי – מנהלת רשת קסטרו הום, מותג הלייף סטייל של קסטרו, עם 5 טיפים לעיצוב שולחן מושלם לכבוד חג השבועות

מיה נפתלי – מנהלת רשת קסטרו הום, מותג הלייף סטייל של קסטרו, נותנת 5 טיפים לעיצוב שולחן מושלם לכבוד חג השבועות:

  1.  פרחים! פרחים! פרחים! הטיפ הראשון שלנו לחג שכולו תמצית הטבע, הוא להציב במרכז השולחן אגרטל או אפילו יותר – תלוי בגדול השולחן. כל המרבה באגרטלים הרי זה משובח. אנחנו ממליצים למלא את האגרטלים בזרי פרחים פראיים. הם יכולים להיות אפילו פרחים רעננים שקטפתם מן הגינה או אוסף ענפים ירוק. אגרטלים עם פרחים מעצימים את תחושת הטבע בשולחן ונותנים לנו תחושה שהבאנו את השדה לתוך הבית. שבועות, נכון?
  2. השולחן לובש לבן! כפי שאנחנו מתלבשים בלבן כך גם אנו ממליצים לעצב את השולחן בלבן עם כלים לבנים מפורצלן וקרמיקה שיעצימו את תחושת החג ויוסיפו אלמנט של אלגנטיות וחגיגיות, וכמובן ישתלבו עם המאכלים הלבנים והגבינות. ניתן לשלב עם סכום בצבע זהב שמזכיר את צבעי השיבולים – אחד מסמלי החג.
  3. מיקס זה הסוד!  אנחנו ממש ממליצים לצאת מהקלישאות של החג ולשלב בשולחן החג פריטים בצבעוניות קצת אחרת. הניחו צלחת צבעונית על גבי צלחת לבנה. זה יעניק לשולחן שלכם תחושה אקלקטית, שיקית ומלאת שמחה. ערבוב של סגנונות מייצר תחושה של ייחודיות וסטייל אישי.
  4. ראטן ופריטי קש יגבירו את תחושת הטבע בשולחן. הציבו סלסלאות ראטן קטנות על השולחן והניחו בהם את הסכום, המפיות או מקבץ לחמים עטוף בבד או בנייר.
  5. מפה זה חשוב אבל אפשר גם בלי. אנחנו בחג שכולו הצדעה לטבע ולכן אם יש לכם שולחן עץ טבעי, ניתן להניח את הכלים ישירות עליו, ללא מפה. עץ לא מעובד מעניק תחושה של טבע פראי ונותן הרגשה חמימה וטבעית.

חג שמח!!

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב >> לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-צרכנות: מה חדש על המדף? >> לחצו כאן

צילום: אוהד ארידן / סטודיו קסטרו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן