news08.net/ads.txt

טירן בולגריו מרחובות ישיר עם ציפי שביט בערב הגאלה של עמותת “גדולים מהחיים”

השחקנית, ציפי שביט, הגיעה לחזרות לקראת ערב הגאלה של עמותת “גדולים מהחיים” בו היא לוקחת חלק. הכוכבת האהובה מתנדבת בעמותה כבר מעל 10 שנים. במסגרת ערב הגאלה, היא תשיר עם מספר ילדי העמותה, המתמודדים עם מחלת הסרטן, מחרוזת שירים של יגאל בשן ז”ל.

בין הילדים שישירו עם ציפי גם טירן בולגריו בן ה-13 מרחובות (בתמונה: ראשון משמאל, למעלה). בין השירים: ילד פלא, ציגלה ביגלה בום, ארץ הצבר, הופה היי, ו-יש לי ציפור קטנה בלב. ערב הגאלה של עמותת גדולים מהחיים יתקיים ב-10.2 בהיכל התרבות תל אביב בהשתתפות שירי מימון, ארקדי דוכין, שמעון בוסקילה ורמי קליינשטיין. כרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר העמותה.

כל ההכנסות מהערב הינם לטובת קרן הבריאות – למימון תרופות, ציוד רפואי, בדיקות וטיפולים שמחוץ לסל הבריאות עבור ילדים חולי סרטן. עמותת “גדולים מהחיים” הוקמה בשנת 2000 כארגון ללא כוונת רווח על ידי הורים לילדים חולי סרטן, ומטרתה שיפור באיכות חייהם של הילדים ומשפחותיהם, ללא הבדלי מין, דת ולאום.

צילום: הילה אייזינגר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן