news08.net/ads.txt

טנדר ייעודי ראשון לפינוי מהיר של אשפה נרכש בעלות של עשרות אלפי שקלים

טנדר ראשון לסיירת ניקיון עירונית (1)

 

כלי הרכב החדש ישמש מעין “סיירת” מהירה לפינוי זריז של אשפה בכדי לקצר את מהירות וזמינות הטיפול בפניות התושבים בנושאי ניקיון ותברואה. ראש העיר הגה כבר לפני שנה וחצי את הרעיון שיושם השבוע.

בפתחה של השנה האזרחית החדשה, אחת המטרות של עיריית רחובות, כך נראה היא לטפל בבעייה שהכאיבה במיוחד לציבור: האשפה ברחובות. כידוע, בעקבות כך אף קמה מחאת הזבל שתומכיה מבקשים לחיות בסך הכל בעיר נקיה, עם כמה שפחות מפגעים סביבתיים, בכדי להרגיש כי הם מקבלים תמורה כנגד כל שקל שהולך עבור תשלום הארנונה. מעיריית רחובות נמסר כי במסגרת המאמצים לשיפור השירות לתושבים ושמירה על עיר נקיה ויפה, הוחלט להעתיק את מודל סיירת התיקונים העירונית המוצלח ולהקים סיירת ניקיון עירונית זריזה. סיירת התיקונים העירונית מורכבת משני טנדרים אשר מצוידים בכל הכלים הרלוונטיים וסובבים ברחבי העיר הן על פי קריאה והן על פי תוכנית קבועה מראש, על מנת לקצר את זמני התיקונים והטיפול בפניות למוקד העירוני. לאור החלטת ראש העיר בנושא, הורה מנכ”ל העיריה דורון מילברג, לרכוש ולהשמיש במהירות האפשרית טנדר חדש לשירות סיירת ניקיון עירונית באגף שפ”ע. במסגרת זו נרכש טנדר מסוג איסוזו המצויד בהייבר הידראולי לריקון מהיר של אשפה, הכולל גם מכולה בתוכו. הטנדר יעבוד בכל שעות היממה, בהתאם לקריאות המוקד, במטרה לתת מענה מהיר ויעיל לפניות התושבים ובכך ישפר את זמינות הטיפול בפניות למוקד בנושאי ניקיון ותברואה. בנוסף, בעת סיורו בעיר יטפל במפגעים שייקראו בדרכו.

ראש העיר רחמים מלול מסר כי: “הרכב הייעודי יקצר עוד יותר את זמני המענה בנושאי ניקיון ותברואה ברחבי העיר ויוכל להגיע בזריזות וללא בעיות לכל מקום בעיר, גם לרחובות הצרים והעמוסים ביותר. סיירת הניקיון העירונית תפעל במהירות וביעילות בדומה לסיירת התיקונים המהירה של המוקד העירוני”.

המנכ”ל דורון מילברג הוסיף: “עיריית רחובות משקיעה רבות בשמירה על ניקיון העיר ובשיפור השירות בתחום במגוון דרכים. במסגרת זו החלטנו על הקמת סיירת הניקיון העירונית. יעילותו של השירות תיבחן ותימדד בחודשים הקרובים, ובהתאם לתוצאות ולמסקנות – נרכוש רכב נוסף”.

מי שהרים את הכפפה ולמעשה הוביל את היוזמה הוא חבר מועצת העיר, מחזיק תיק שירות לתושב, אבי קינד: “העיריה תמיד שואפת לשפר את הניקיון ברחבי העיר. לצערי ישנם תושבים שלא מקפידים על חוקי ניקיון בסיסיים ולכן החלטנו לקצר את הליך הטיפול ולרכוש טנדר חדש, אשר יענה מיידית ובטווח קצר לפניות התושבים אל המוקד העירוני. אני קורא לתושבים להמשיך ולהביע אמון במוקד העירוני, לגלות אכפתיות לסביבה ולהיות שותפים שלנו בשמירה על ניקיון העיר”. חבר מועצת העיר ומחזיק תיק שפ”ע, גיורא בן ארי סיכם: “אני שמח על רכישתו של הטנדר, אשר כניסתו לעבודה שוטפת במשמרות בעיר רחובות תפתור בעיות ניקיון בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן