news08.net/ads.txt

טעים: לכבוד יום הפיצה הבינלאומי יוצאת פיצה פרגו בגדרה במבצע 50% בהזמנת מגש פיצה שני

יום הפיצה הבינלאומי מצוין היום. פיצה פרגו גדרה, מציעה פיצות שף ייחודיות ב-50% הנחה על הזמנת מגש שני. מאיה, מנהלת הסניף, מספרת על הזמנות שלא מפסיקות להגיע ועל הגדרתים שהפכו את היום הזה לחגיגה איטלקית של ממש.

זה הזמן להרים לפיצה. אין כמו מגש חם עם גבינה נמתחת כדי להשביע את הבטן ואת הלב. גדרה, הפכה כבר מזמן למעצמת פיצה של ממש עם מגוון פיצריות בהן “פיצה תמר” המיתולוגית, “פיצה האט”, “פיצה דומינו”, “פיצה כמעט חינם”, “פיצה רומא”, “פיצה דון פפה”, “פיצה פרגו” ו”פיצה נינג’ה”, שנפתחה לאחרונה בשכונת גולדה החדשה. קשה לפספס את השליחים החרוצים מסתובבים להם ברחבי היישוב כבאמתחתם מגש פיצה מהביל שהרי אפילו הילד הכי בררן בעולם לא יוותר על המשולש האגדי הזה.

הפיצה, נולדה באיטליה. פיצה איטלקית מסורתית, מבוססת על בצק שמרים העשוי קמח דורום, שמרים ומים. הפיצה הנמכרת ביותר בעולם עדיין, היא פיצה מרגריטה הקרויה על שם מרגריטה, מלכת איטליה. הפיצה מבוססת על רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה ובזיליקום, כן, ממש כמו הצבעים בדגל איטליה. פיצות, נבדלות ביניהן באופן הכנת הבצק, אופן האפייה וכמובן בכל מה שתבחרו להניח עליה החל מהזיתים, העגבניות, התירס, הפטריות  והגבינה הבולגרית ועד אננס, ארטישוק א לה רומנה ואפילו בורטה מחלב בופאלו, פיצה לבנה (ביאנקה) המכילה רק גבינות ועוד ועוד.

מאיה נפתלי, מנהלת סניף פיצה פרגו בגדרה, מספרת על הפיצות הייחודיות במקום ועל המבצע המיוחד ליום הפיצה הבינלאומי ברשת.

“ברשת פרגו אנחנו מכינים פיצות שף במגוון סגנונות בהם פיצת שף כמהין ופיצה שף יוונית . כל הפיצות שלנו מוכנות עם גבינה 100% מוצרלה של מחלבות “גד”. הרשת מעסיקה שף המעביר סדנאות והכשרות לכלל העובדים על מנת שכל פיצה תצא חמה וטעימה ללקוחות עם הרכיבים הטובים ביותר. בין מגוון פיצות השף של פרגו תמצאו פיצות ללא גלוטן ופיצות טבעוניות ומלבד פיצה, יש לנו מגוון מוצרים כגון פשטידות, רביולי, קישים ועוד. היה מדהים לגלות לקוחות רבים שבחרו לערוך היום ערב איטלקי והזמינו לצד הפיצות גם מגשים של קישים ורביולי. הם ממש הפכו את יום הפיצה הבינלאומי ליום איטליה. חברות הזמינו מגשים כדי לערוך ערבים איטלקיים עבור הלקוחות שלהם. היום, פיצה פרגו יוצאת במבצע מגש שני ב-50% הנחה”.

 

עשינו לכם חשק לפיצה? בואו לחגוג את יום הפיצה הבינלאומי בכל אחת מהפיצריות של גדרה:

פיצה דומינו – 08-8692323 , פיצה נינג’ה 08-9135556, פיצה פרגו 08-6656685, פיצה בית תמר 08-8598989, פיצה כמעט חינם 08-8596559, פיצה דון פפה 08-8690970, פיצה האט 1700506070

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן