news08.net/ads.txt

טקס החלפת פיקוד תחנת קרית גת

הבוקר התקיים בתחנת קרית גת טקס החלפת מפקד התחנה, במעמד מפקד המחוז הדרומי ניצב פרץ עמר, מפקד מרחב לכיש נצ”מ ברק מרדכי, ראש העיר קרית גת מר אבירם דהרי, קצינים ושוטרים.

סגן ניצב ארקדי אלקינד שפיקד על התחנה ב 3 השנים האחרונות, סיים את תפקידו ועבר לשרת במטה מחוז הדרומי.מפקד התחנה הנכנס, סגן ניצב שלמה דראי, בן 48, נשוי ואב ל 3, מתגורר בעיר באר שבע. בין תפקידיו האחרונים, מפקד ימ”ר מג”ב דרום וראש מחלק מודיעין בימ”ר נגב.

מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר: “אנו חייבים משטרה חזקה לביסוס וחיזוק הביטחון האישי של התושבים לצד הגברת אמון הציבור במשטרה, ומצופה מאתנו לעמוד באתגרים ולספק ביטחון ושרות מקצועי ושוויוני, זאת לצד חובתנו בהשקעת מאמץ ראוי לפיתוח וטיפוח השוטרים המשרתים כאן תוך הצבתם במרכז הקשב הארגוני, ומתן הכלים הדרושים לעמידה במשימה.
ארקדי, בשלוש שנים האחרונות פיקדת על התחנה, במשימות מאתגרות ומורכבות כגון מבצע ” שומר החומות, כאשר העיר קריית גת הצטרפה לרשימת הערים שספגה ירי רקטי מהרצועה. התמודדת יחד עם סגל ושוטרי התחנה בנחישות מול אתגרי הפשיעה ושמרת על רציפות פיקודית ועמידה במשימות התחנה.
שלומי, בשנתיים האחרונות פיקדת על ימ”ר דקל במג”ב דרום ופעלת על בסיס מודלים ייחודיים ותוכנית עבודה מסודרת ומתוכננות היטב, שהובילו את היחידה להישגים מרשימים בטיפול בתופעות פשיעה מורכבות וייחודיות, שהשפיעו באופן ישיר בסיכול ומניעה של מחוללי פשיעה בדרום תוך שמירה על ביטחונם של התושבים. על כך אתה ראוי לכל הערכה ואני מאחל לך הצלחה רבה כמםקד תחנת קרית גת.”

מפקד מרחב לכיש, נצ”מ ברק מרדכי:“זהו יום חג לתחנת קריית גת. חילופי פיקוד וריענון השורות הן חלק חשוב באקלים של תחנת משטרה בריאה.
אדוני ראש העיר, העיר קרית גת, שצמחה לה פלאים בשנים האחרונות בהנהגתך, וגם הישובים עליהם אמונה התחנה, זכו בשוטרים, קצינים ומפקדי תחנה מהשורה הראשונה במשטרת ישראל.בתקופת פיקודו של ארקדי התחנה הגיעה לשיאים והישגים רבים.
פיענחה פרשיות מורכבות, לחמה מלחמה בלתי מתפשרת בפשיעה החמורה והאלימה, צמצמה את היקפי תאונות הדרכים, נתנה שירות איכותי לציבור ואתגרה את עצמה כל פעם מחדש ביכולתה לשאוף למצויינות.
שיא המצויינות היה בזכיית התחנה בפרס המפכל לתחנה מצטיינת לשנת 2021.
השוטרים והקצינים של התחנה זכו בפרס זה בזכות ולא בחסד.
מי שהוביל, ניווט והנהיג את הדרך היה ארקדי, אדם סדור, שיטתי, נעים הליכות, חד כתער, בעל אינטלגנציה רגשית, קר רוח, ישר, ממלכתי והגון.
שלומי,נכנסת ברוח סערה לתפקיד. הגעת לכאן לאחר קדנציה מוצלחת בימ”ר מג”ב, בה הבאת את היחידה להישגים חסרי תקדים בלחימה בפשיעה החקלאית ועבירות הרכוש. אתה בדיוק האדם הנכון בזמן הנכון לקחת את התחנה המצויינת הזו קדימה לעבר הפסגות החדשות שעוד נכונו לה. הצלחתך הנה הצלחת כולנו. אסיים בברכת הצלחה למפקד היוצא ולמפקד הנכנס, לתחנה, לתושבי הגזרה ולכולנו.”

סנ”צ שלמה דראי, מפקד תחנת קרית גת: “בעיר קריית גת הסנטר המרכזי והגיאוגרפי של מדינת ישראל ובירתה של חבל לכיש, אני נרגש ומלא סיפוק לקבל את הזכות לפקד על תחנת קרית גת ולחזור לבית בו גדלתי, צמחתי והתפתחתי במחוז דרום. במהלך כהונתי אפעל מתוך תחושת שליחות, דבקות במטרה, מקצועיות ואמונה שעל כתפיי לתת תחושת בטחון למרחב על אמונה תחנת קרית גת. תחנת קריית גת חורטת על דגלה שאיפה למצוינות שילוביות ושיתופי פעולה עם גורמי חוץ וגורמי פנים ומיגור הפשיעה תוך כדי מתן שרות מקסימלי לאזרח.
אפעל בכל כוחי בעזרת קציני, שוטרי ומתנדבי התחנה לשמור על ביטחונם האישי ובטחון רכושם של האזרחים תוך כדי לחימה בעבירות אלימות הרכוש, נגע הסמים ותאונות הדרכים של תושבי קריית גת ותושבי המועצות המקומיות לכיש, יואב ושפיר.”

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
משה
משה
8 months ago

שלומי דראי, אדם נדיר ומפקד חד, ערכי ונחוש
בהצלחה אלוף

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
משה
משה
8 months ago

שלומי דראי, אדם נדיר ומפקד חד, ערכי ונחוש
בהצלחה אלוף

דילוג לתוכן