טקס הנחת אבן הפינה: רשת הדיור המוגן המובילה בישראל, “מגדלי הים התיכון”, מגיעה לרחובות

רשת הדיור המוגן המובילה בישראל, “מגדלי הים התיכון” מגיעה לרחובות, כשביום שני האחרון (8.7.19) התקיים טקס “הנחת אבן הפינה” למגדלים החדשים. הרשת, שמונה שבעה מגדלים ברחבי הארץ, חגגה בטקס את תחילת בנייתו של המגדל השמיני שלה, שצפוי להיות בניין יוקרתי עם מחלקת סיעוד טכנולוגית. בטקס השתתפו ראש העיר, מר רחמים מלול וסגניו, יו”ר דירקטוריון מגדלי הים התיכון, מר מוטי קירשנבאום, סגן יו”ר הדירקטוריון, בוריס לוין, מנכ”ל רשת מגדלי הים התיכון, מר דורון ארנון, חברי הדירקטוריון של החברה ביניהם מר יאיר סרוסי, חן למדן ודוד פתאל, וההנהלה הבכירה של רשת מגדלי הים התיכון.

רשת מגדלי הים התיכון היא הרשת הגדולה, הוותיקה והמובילה בתחום הדיור המוגן לגיל השלישי בישראל. הרשת, שפעילה כבר 30 שנה, מפעילה ומנהלת כ-1650 יחידות דיור בשבעה בתים ברחבי הארץ. הפרויקט החדש, שקיבל את בירכתו של ראש עיריית רחובות מר רחמים מלול, יכלול שני מגדלי מגורים אשר כל אחד מהם יתנשא לגובה של 18 קומות, ומעליהם ייבנו שתי קומות מסד שיכללו את כל השטחים הציבוריים של הבית: לובי גדול, מסעדה, קפיטריה, אולם אירועים ומתחם ספא מפנק הכולל בריכה וחדר כושר עם מכשירים חדשניים.

מגדלי הים התיכון הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בשווי של למעלה ממיליארד שקלים, המנהלת בבנייניה ובאופן עצמאי, מחלקות סיעודיות הממותגות בסטנדרט הגבוה ביותר בענף. המחלקות הסיעודיות מאובזרות במכשור חדשני ובצוות רפואי רחב, המעניק למטופליה טיפול סיעודי אישי מלא. מוטי קירשנבאום, יו”ר הדירקטוריון: “אנחנו נרגשים להכריז רשמית על בניית הבניין השמיני של הרשת בעיר רחובות, ומודים לראש העיר על העזרה והתמיכה בהגשמת החלום שיאפשר לתושבי רחובות והסביבה, בני הגיל השלישי, להנות מהיתרונות של דיור איכותי ברמה הגבוהה ביותר הקיימת היום בארץ. אין לנו ספק שבני הגיל השלישי מרחובות והסביבה ייהנו מעולמות תוכן עשירים, חיים חברתיים, מעניינים ותוססים עם בני גילם בבית החדש שאנו נקים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן