טקס הצטיינות מסוג אחר ברחובות: “המדד הוא לא הציון כמו ההשתדלות”

ציונים הם לא הדבר הכי חשוב בבית הספר הזה

בזמן שהחברה רגילה למדוד הצלחה במספרים וסטטיסטיקות, בית הספר ויצו רחובות ערך טקס מצוינות יוצא דופן בו מדד ההצלחה היה השתדלות ולא הישגים או ציונים בלבד.

התלמידים הנבחרים קיבלו מהנהלת בית הספר תעודות הוקרה על הצטיינותם בתרומה לקהילה, מעורבות חברתית, ספורט ועוד, תעודות שציינו את השינוי האישי שלהם ביחס לעצמם, ולא לאחרים, מנקודת ההתחלה ליעד – כמה התאמצו להשיג את המטרה.

תלמידי בית הספר ויצו רחובות התרגשו מהמעמד והעידו כי קיבלו תמריץ מוטיבציה להמשך הדרך, במעמד המרגש קראו לכל אחד מהמצטיינים לבמה, אנשי החינוך העבירו להם את התעודה ובירכו אותם על ההישג.

“היכולת של התלמיד לנוע למטרה האישית שהוא שם לעצמו, לכבוש פסגות, להיות יצירתי ולאסוף את עצמו ברגעים הקשים לא משתקפת בציון, במספר, אלא בדרך שלמה, בקצב הצמיחה והכוח רצון, לכל אלו בחרנו לתת מקום. לפרגן לילדים שלא הגיעו בהכרח לציונים הגבוהים אבל התאמצו ורצו לא פחות”, אמרה באירוע אילת ורד, מנהלת בית הספר ויצו רחובות. “מדובר על שיפור אישי של כל אחד כלפי עצמו, ולא ביחס לאחרים. בחרנו את אלו שעשו את השינוי הגדול ביותר. מדובר על פתיחת דלת לחינוך מסוג אחר, כזה ששם לב לתמונה המלאה, אל מאחורי הקלעים בדרכו של התלמיד, הלוואי ונפיץ הלאה את המודל כמסורת”.

צילום: יח"צ ויצו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן