news08.net/ads.txt

טקס חגיגי לפתיחת שנת הפעילות החדשה של מכבי צעיר

 

חניכי תנועת הנוער “מכבי צעיר” פתחו את שנת הפעילות תשפ”ג, בטקס חגיגי, כתובות אש מרשימות, קבלת פנים לחניכי שכבה ג’ ואווירה ייחודית. הטקס התקיים בנוכחות ראש המועצה, יואל גמליאל, חברי המועצה ומחזיק תיק הנוער.

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער, מורן דהרי: “תנועת מכבי היא תנועה גדולה וערכית. גם אני בדיוק כמוכם, הייתי חלק מתנועות הנוער. כמחזיק תיק הנוער, מרגש מאוד להיות פה מול החניכות, החניכים, הרכזים וההורים. שתהיה לנו שנה פורייה של עשייה!”

ראש המועצה המקומית, יואל גמליאל: ״ישר כוח גדול לחניכות והחניכים המקסימים, בדרך לעוד שנה של עשייה מבורכת ומשמעותית. לנעמה פלדי יו”ר הסניף, יגר מאירי גזבר הסניף ולכל ההורים הפועלים בוועד ההורים ותורמים לעשייה המשמעותית של תנועת מכבי צעיר. אני מאחל לרכזי הסניף, רותם מרגוליס ויערה קיזנשטיין, המדריכים, החניכים, ההורים וכל העוסקים במלאכה – שנה מוצלחת ופורייה.”

קרדיט: מעוצה מקומית גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן