news08.net/ads.txt

טקס סיום נערך לקבוצת השגרירים הצעירים של בית הספר למנהיגות נוער. עו”ד מתן דיל: “התכנית זוכה להצלחה גדולה ומובילה מסוגה בישראל”

קבוצת השגרירים הצעירים הפועלת תחת בית הספר למנהיגות נוער ומונה 360 בני נוער ב-13 קבוצות, סיימה פעילות מעצימה וייחודית בנושא מנהיגות, שארכה שנתיים בטקס שהתקיים בעירונוער, במעמד שגריר גיאורגיה בישראל, השגריר לשעבר יצחק אלדן, סגן ראש העיר עו”ד מתן דיל – מחזיק תיק הנוער והצעירים ואבי יוספי מנהל מחלקת הילדים והנוער.

התכנית הייחודית המיועדת לבני נוער מתמקדת בהעמקת החינוך הערכי-חברתי, טיפוח המצוינות האישית ומעורבות חברתית בדגש למימוש עצמי. המדובר בתכנית חינוכית ערכית, רב תחומית וחווייתית, המשלבת תחומי ידע מגוונים וכישורי חיים, המכשירה את משתתפיה להיות אזרחים נאורים ופתוחים במדינה דמוקרטית ומקנה כלים לתקשורת איכותית להסברה בארץ ובעולם.


התכנית פועלת הודות לשיתוף חטיבת ההדרכה של משרד החוץ עם עיריית רחובות ובית הספר למנהיגות צעירה כאשר משתתפיה חשופים למגוון הרצאות, מפגשים עם אנשי תקשורת ומדינאים, היכרות עם משימותיו של משרד החוץ בארץ ובעולם, סדנאות, התנסות מעשית, סיורים, שיח עמיתים ועוד.

“הרעיון שבבסיסו עומד בית הספר למנהיגות הינו יצירת מסגרת לימודית אשר בה יעסקו בפיתוח והעצמת אישיותם של בני הנוער ברחובות”, אמר סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל, מחזיק תיק הנוער והצעירים. “השבוע סיכמנו שנתיים של הכשרה ולמידה, לצד העצמה ומנהיגות. זהו מהותו של בית הספר למנהיגות ואני מבקש להודות על האמון להורים ולבני הנוער בנו. מרגש לראות בני נוער אשר מייצגים את המדינה בכבוד ומהווים את חוד החנית של מנהיגות העתיד”.

בדברים שנשא הזכיר דיל את משלחת בני הנוער שייצגה את ישראל בחודש יוני האחרון בגאורגיה שם יישמו המשתתפים את הכלים התאורטיים אשר רכשו במהלך תקופת הלמידה. בתום דבריו אמר בהתרגשות “זהו רגע מכונן ומרגש עבור בני הנוער מחד ועבור כולנו מאידך. אני גאה בבני הנוער שהשתתפו בתכנית ‘שגרירים צעירים’ ברחובות ובזכותכם זוכה התכנית להצלחה גדולה ונחשבת למובילה בישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן